بیرجند؛

بصیرت،لازمه مقابله با توطئه های دشمن

بصيرت و جريان شناس بودن،لازمه مقابله با فتنه و توطئه های دشمن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛جانشين فرماندهی انتظامی استان صبح امروز در ششمين دوره بصيرت دينی غير تمرکزی ويژه كاركنان انتظامی در استان گفت:داشتن بصيرت و پايبندی به ولايت فقيه لازمه رسيدن به جايگاه مجاهدان فی سبيل الله است.

سرهنگ محمد سعيد فاضل دادگر افزود:برخورداری از بصيرت،اين امکان را فراهم مي آورد تا كاركنان در مأموريت ها با قدرت تفکر و انديشه وارد ميدان شده و نقش مؤثري را در رشد جريان فکری اسلامی و شکل گيری نظام اسلامی ايفاء كنند و در تحقق آن، مسئوليت فرماندهان و مديران بسيار مهم و اثرگذار است.

وی به حوادث سال های اخير انقلاب اسلامی نيز اشاره و گفت:ما فتنه 88 را فراموش نكرده ايم كه در همين راستا ناجا طراز بصيرت خود را رهنمودهای ولايت رهبری تعريف كرد و درست به همين دليل در فتنه 88 با صلابت درخشيد.

جانشين فرماندهی انتظامی استان افزود:هرچه آسيب‌های اجتماعی گسترده‌تر باشد،به همان نسبت نيز وقوع جرايم بيشتر و متنوع ‌تر است و براي پيشگيری از وقوع جرم و زندگی همراه با آسايش،ضروری است که بصيرت افزايی و عمل به دستورات اسلام را برای کاهش جرم در اولويت قرار دهيم.

سرهنگ دادگر با اشاره به اينکه بصيرت افزايی و نظارت بر اعمال و رفتار،از نکات مهمی است که بايد انجام گيرد تا مسير درست و بدون لغزش به کارکنان نشان داده شود،اظهار کرد:پليس با آگاهی و بصيرت افزايی کامل مي تواند در مأموريت های خود از جمله برقراری امنيت و برخورد مجرمان از درک بيشتری برخوردار باشد.

وی با تأكيد بر اينكه ارتقاء بصيرت،انسان را از سمت گمراهي نجات داده و در دو راهي های زندگی،مسير اصلی را به وی نشان می دهد،گفت:كاركنان انتظامی با توسل بر اين امر و پشتيبانی از ولايت فقيه و كمک به ائمه اطهار و قرآن، انحراف را از خود زدوده و زمينه ساز امنيت پايدار در جامعه باشند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار