سامانه شهر راه امروز در اداره کل راه و شهر سازی گیلان راه آغاز بکار کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مدیر کل دفتر عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهر سازی در مراسم راه اندازی این سامانه اعلام کرد : مردم می توانند مسایل و مشکلات مربوط به راه و مسکن را در این سامانه مطرح کرده و پاسخ بگیرند.

خدابخش رستمی با بیان اینکه در زمان کنونی وزارت راه و شهرسازی 569 خدمت به شهروندان ارایه می دهد افزود : امکان پیگیری15 درصد این خدمات در سامانه الکترونیکی شهر راه وجود دارد و بقیه در آینده نزدیک امکان پذیر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اوایل امسال سامانه شهر راه در تهران بصورت آزمایشی راه اندازی شد گفت : اداره کل راه و شهرسازی گیلان هفدهمین استانی است که به این سامانه مجهز شد و از امروز شهروندان 13 شهرستان این استان می توانند از سامانه شهر راه استفاده کنند.

مدیر کل دفتر عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهر سازی به تاکید دولت بر ارتباط مردم با مسئولان همه دستگاه ها و نهادها از طریق سامانه اینترنتی تصریح کرد : سامانه شهر راه در این راستا راه اندازی شد.

خدابخش رستمی افزود : کاهش هزینه های رفت و آمد ، کاهش آلودگی هوا ، تسریع در پاسخگویی به مطالبات مردم و کاهش کاغذ بازی های اداری از مزایای سامانه الکترونیکی شهر راه است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.