استاندار آذربایجان غربی، رئیس روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی را به مدت دو سال به عنوان عضو اصلی هیئات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان منصوب کرد.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در حکم قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی آمده است؛ جناب آقای منوچهر علیزاده، مسئول محترم روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، تلاشگران عرصه ارتباطات، مشعل داران فروزان حرکت به سوی توسعه و پایه ریزی جامعه ای آگاه و متکی بر فرهنگ مشارکتی هستند که در آن هم افزایی، هم اندیشی، همگرایی، امید، اتکا و صداقت در میان مردم و مسئولان موج می زند.

امید می رود که فعالان عرصه خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در استان، صداقت، شجاعت و امانت را سرلوحه کار خود در انجام این رسالت خطیر قرار داده و با تعهد و تخصص در مسیر توسعه همه جانبه استان گام برداشته و سهم خویش را در این زمینه به نحو احسن ایفا نمایند.

با عنایت به اتمام فعالیت سومین دوره شورای هماهنگی روابط عمومی های استان آذربایجان غربی، اینجانب از تلاش ها و مساعی جنابعالی در زمان عضویت در این دوره از شورا تقدیر و تشکر نموده و امیدواریم امسال نیز که با تدبیر شایسته مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است، همچون گذشته فعالیت هایی در ایجاد بالندگی در عرصه اطلاع رسانی موفقیت های دولت تدبیر و امید تداوم یابد.

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) به استناد ماده 5 تصویب نامه هیئت محترم وزیران به شماره 65354 مورخ 27/4/1386 و نظر به فعالیت چهارمین دوره هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و به منظور ایجاد انسجام، اتخاذ شیوه های مناسب و هماهنگی در امور اطلاع رسانی و ایجاد وحدت رویه به موجب این حکم، جنابعالی به مدت دو سال از تاریخ 11/7/95 به عنوان عضو اصلی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان آذربایجان غربی منصوب می گردید.

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید در حوزه برنامه های ارتباطی، اطلاعاتی و انتشارتی در انسجام وظایف و ایجاد روابط عمومی یکپارچه موفق و موید باشید.

شایان ذکر است، منوچهر عیزاده از سال 86 در چهاردوره متوالی از اعضای اصلی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مشغول فعالیت است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.