رئیس انجمن موسیقی لرستان اعلام کرد همایون شجریان در خرم آباد به اجرای برنامه موسیقایی می‌پردازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛عباسیان گفت: یک روز بعد از اربعین حسینی در مراسمی از هنرمندان و خوانندگانی که طی این مدت در دسته جات عزاداری و هیات های مذهبی مشغول اجرای برنامه های مذهبی بودند تجلیل می‌کنیم تا با این اقدام قدم کوچکی در تجلیل از مداحان هنرمند برداشته باشیم.

وی افزود: برنامه دیگری که در انجمن موسیقی استان لرستان برای آن برنامه ریزی کردیم برگزاری مراسم «روز موسیقی» است که بنا بود قبل از ایام محرم و صفر برگزار شود اما با توجه به احترامی که هنرمندان خطه لرستان برای این ایام گرانقدر قائل هستند تصمیم گرفتیم این ویژه برنامه موسیقایی را بعد از محرم و صفر برپا کنیم.

وی با اشاره به کنسرت های پیش رو در استان گفت: روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر ماه همایون شجریان کنسرت «هوای گریه» را در خرم آباد برگزار می کند. این در حالی است که چند کنسرت محلی نیز با هنرمندی استاد ایرج رحمانپور و گروه هایی چون «هانای»، «آساره» به خوانندگی حامد فیضیان، ارکستر ملی «صبا» به خوانندگی ذبیح الله کردعلیوند و گروه «نوای سیمره» از جمله برنامه های دیگری است که مجوز برگزاری آنها صادر شده و ما پس از ماه صفر میزبان هنرمندان و مخاطبان خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.