سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از راه اندازی سیستم مدیریت هوشمند کنترل و نظارت فعالیت پیمانکاران در زمینه خاک و نخاله در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اجرای سیستم جدید مدیریت هوشمند پسماندهای عمرانی ساختمانی اظهار کرد: از این پس کلیه فعالیت‌های پیمانکاران و خودروهای حمل کننده پسماند در بستر GPS و RFID کنترل می‌شود.

وی گفت: کلیه سایت‌های تخلیه پسماندهای عمرانی ساختمانی مجهز به تجهیزات سخت افزاری شده و اقدام به ثبت هوشمند مراجعات به سایت‌های تخلیه می‌نمایند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم یادآور شد: با عنایت به الزامات قانونی مدیریت پسماند در خصوص استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا کلیه خودروها و پیمانکاران موظف به نصب تجهیزات مذکور می‌باشند.

وی با اشاره به مسئولیت سازمان مدیریت پسماند در پیشگیری و جلوگیری از تخلفات اظهار کرد: استفاده از تجهیزات مدیریت هوشمند سبب کاهش تخلفات و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی می‌شود.

میرابراهیمی با اشاره به اینکه این طرح در سه فاز انجام می‌شود، گفت: در فاز اول فراخوان و اطلاع رسانی‌های لازم به اعضا کمیته اجرایی پسماند، جهت نصب تجهیزات صورت گرفته است و پیمانکاران می‌بایست هر چه سریع تر نسبت به مراجعه به سازمان مدیریت پسماند و ارائه مدارک و احراز شرایط لازم اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله دوم از فعالیت خودروها و پیمانکاران فاقد مجوز جلوگیری خواهد شد، در آخرین مرحله نیز خودروها و پیمانکاران فاقد مجوز به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

یادآور می‌شود: پیمانکاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۷۸۴۵۱۴۱ تماس حاصل کرده و یا به آدرس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، ۴۵ متری عمار یاسر - مقابل پارکینگ شرقی حرم، مجتمع زمزم، طبقه سوم مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: کنترل ، پسماند ، عمرانی ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.