لرستان؛

رشد چند برابری جمعیت شهر خرم آباد و کمبود زیر ساخت ها

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه تغییر اقلیم مشکلاتی را در بحث استمرار خشکسالی به وجود آورده است، گفت: این در حالیست که بارش های رگباری در خرم آباد منجر به سیلاب می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ آریایی با بیان اینکه امروز بارش ها به صورت رگباری و با سرعت هستند گفت: در کنار این فرایند طبیعی زیرساخت های ما نیز مشکلات اساسی دارند و همین امر موجب به وقوع پیوستن سیلاب در بعضی نقاط می شود.

وی به رشد چند برابری جمعیت شهر خرم آباد طی سال های اخیر اشاره کرد و افزود: این درحالیست که تاکنون خیابان های مرکز شهر تغییر نکرده اند.

وی با بیان اینکه قسمت عمده شهر خرم آباد را افراد ساکن در مناطق میدان «کیو» به «دره گرم» و میدان امام حسین(ع) به «ماسور» تشکیل می دهند، تصریح کرد: خرم آباد روی ناودیسی به طول ۱۵ کیلومتر و عرض سه کیلومتر قرار دارد.

آریایی به گنجایش نداشتن کانال های آب منطقه «مطهری» خرم آباد اشاره کرد و افزود: کانال های آب سطح شهر خرم آباد گنجایش عبور آب را ندارند.

وی گفت: در بعضی مناطق آب به کانال هدایت نمی شود چرا که هندسه خیابان ها تغییر کرده و به دلیل حفاری های زیاد شیب خیابان ها دستخوش تغییر شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.