معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات نتایج دومین رتبه‌بندی اپراتورهای ADSL در استانها را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از نتایج رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در استانها در سه ماهه دوم سال خبر داد.

وی در خصوص معیار ارزیابی و رتبه بندی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) گفت: این رتبه‌بندی از طریق نظرسنجی و ارتباط مستقیم با بیش از 29 هزار کاربر در سراسر کشور انجام شده و اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان ارزیابی شده‌اند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به اینکه این ارزیابی بصورت استانی انجام شده است عنوان کرد: هدف از این رتبه‌بندی بهبود کیفیت و ایجاد فضای سالم رقابتی بین اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت در تمامی استانهای کشور است و امیدواریم دارندگان پروانه این خدمات ضمن حفظ نقاط قوت خود، در مسیر ارتقاء کیفیت سرویس، با شتاب بیشتری حرکت کنند.

وضعیت رتبه‌بندی سه اپراتور برتر از نگاه مشتریان به تفکیک هر استان در جدول زیر درج شده است.



منبع: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۲:۳۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
با سلام

ADSL فقط پارس آنلاین
هرکی اینترنت رو بفهمه یعنی سواد adsl داشته باشه فقط پارس آنلاین میخره وسلام .
Iran (Islamic Republic of)
دکتر دهقان
۱۵:۳۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
متاسفم.
پارس آنلاین از لحاظ کیفیت و پشتیبانی بسیار افتضاح هست!
از تعداد لایک های احتمالی روی نظر من میتونین بفهمین
Iran (Islamic Republic of)
جمسید
۱۳:۱۵ ۲۷ دی ۱۳۹۶
شرکت های خدمات اینترنتی جواب گوی خرابی از طرف خود نیستند متل شرکت های وب
Iran (Islamic Republic of)
mr305
۰۱:۵۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
نخرید البته اونایی که میخان سرعت داشته باشن بخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
من گیم بازی میکنم ولی متاسفانه پینگم میره بالا نمیتونم بازی کنم
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۱:۴۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
مساله اصلی کاربران اینترنت خروج از تعهد شرکتهای ارائه دهنده اینترنت است و هیچ کس پاسخگو نیست حتی سازمان نظام صنفی رایانه ای که مرجع رسیدگی به این موضوع است کاری نمی کند. هر شرکتی به نحوی قوانین را دور می زند و حتی به آنچه خود در تعرفه هایش ذکر کرده است متعهد نیست. اگر این مساله حل شود می توانیم به سایر مشکلات این بخش امیدوارم شویم. برای شکایت به قدری موانع وجود دارد که از آن صرف نظر میکنی در حالیکه سازمان نظام صنفی می تواند شرکتها را خود بدون هماهنگی بازرسی کند و یا به کمک کاربران نمونه که همواره از اینترنت استفاده میکنند برای بازرسی خدمات شرکتها استفاده کنند. انشاله که درست می شود!
Iran (Islamic Republic of)
علیمردانی
۲۲:۲۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
واقعا کیفیت ارایه اینترنت ثابت افتضاح است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۵
اقا داد مون رو به چه کسی برسونیم می خوام سرویس adsl رو از مخابرات به اسیاتک تغییر بدم اما مخابرات منطقه مون اجازه نمیده اسیاتیک تجهیزات خودش رو نصب کنه دادم رو باید پیش چه کسی ببرم چه حد ناحقی واقعا خسته شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
تو برو عوض کن!! ناراحتے نداره!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۵
مخابرات چرا نیست :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
چرا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
چرا؟ چگونه؟ به چه علّت؟
آخرین اخبار