به گزارش خبرنگار
دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از نتایج رتبهبندی اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در استانها در سه ماهه دوم سال خبر داد.
وی در خصوص معیار ارزیابی و رتبه بندی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) گفت: این رتبهبندی از طریق نظرسنجی و ارتباط مستقیم با بیش از 29 هزار کاربر در سراسر کشور انجام شده و اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان ارزیابی شدهاند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به اینکه این ارزیابی بصورت استانی انجام شده است عنوان کرد: هدف از این رتبهبندی بهبود کیفیت و ایجاد فضای سالم رقابتی بین اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت در تمامی استانهای کشور است و امیدواریم دارندگان پروانه این خدمات ضمن حفظ نقاط قوت خود، در مسیر ارتقاء کیفیت سرویس، با شتاب بیشتری حرکت کنند.
وضعیت رتبهبندی سه اپراتور برتر از نگاه مشتریان به تفکیک هر استان در جدول زیر درج شده است.
منبع: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
انتهای پیام/
ADSL فقط پارس آنلاین
هرکی اینترنت رو بفهمه یعنی سواد adsl داشته باشه فقط پارس آنلاین میخره وسلام .
پارس آنلاین از لحاظ کیفیت و پشتیبانی بسیار افتضاح هست!
از تعداد لایک های احتمالی روی نظر من میتونین بفهمین