فعالیت سرپرست و کارکنان شهرداری ناحیه یک یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با دستور محمد علی جاوید شهردار و با هماهنگی شورای اسلامی این شهر تا اطلاع بعدی به حالت تعلیق درآمده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ دلیل اصلی این امر نیز سهل انگاری در نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز دربرخی مناطق شهر یاسوج از سوی سرپرست و کارکنان این ناحیه اعلام شده است.

یک منبع آگاه در شهرداری یاسوج با تایید این خبر، گفت: ساخت و سازهای بدون رعایت ضوابط قانونی و خارج از طرح تفضیلی شهر که توسط عده ای سودجو و شب هنگام انجام شده بود مهمترین دلیل به حالت تعلیق درآمدن فعالیت نیروهای شهرداری ناحیه یک یاسوج شده است.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود، اظهار داشت: شهردار یاسوج با بازدیدی که به همراه برخی از اعضای شورای اسلامی به حوزه استحفاظی شهرداری ناحیه یک این شهر داشت، نسبت به سهل انگاری و کم کاری سرپرست و کارکنان این ناحیه مطلع شد.

برخی افراد فرصت طلب و سودجو در اقدامی خلاف قانون و بدون هماهنگی با عوامل شهرداری اقدام به ساخت هفت باب مغازه در یک پیاده رو و بر روی آسفالت کرده بودند.

این اقدام خلاف قانون در فاصله 500 متری از شهرداری ناحیه یک یاسوج واقع در کوی مخابرات و پایین تر از جمعه بازار شهر اتفاق افتاده است.

شهر یاسوج با جمعیتی افزون بر 120 هزار نفر با مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی زیادی از جمله ساخت و سازهای غیرمجاز، حاشیه نشینی، افزایش میزان مهاجرت پذیری و نابسامانی در مبلمان شهری مواجه است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.