مدیر مالی شبکه کودک و نوجوان منصوب شد/ مولان به شبکه نهال می آید

بهرامی مشعوف به عنوان مدیر مالی شبکه کودک و نوجوان سیما منصوب شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی شبکه کودک و نوجوان سیما؛ روز گذشته سید حسین شاکرطاهری ذیحساب و مدیر کل امور مالی سازمان صدا و سیما طی حکمی اقبال بهرامی مشعوف را به سمت مدیر مالی شبکه کودک و نوجوان سیما منصوب کرد.
 
اقبال بهرامی مشعوف فارغ التحصیل رشته حسابداری در مقطع کارشناسی از دانشگاه شهید بهشتی (ره) و دانشجوی ارشد همین رشته در مرکز علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است.
 
وی از سال 1378 به استخدام سازمان صدا و سیما درآمده و از سال 1388 الی 1394 به مدت شش سال مدیریت مالی بسیج سازمان صدا و سیما را بر عهده داشته است.


*****

مولان به شبکه نهال می آید

سمیه کاظم بیگی مدیر شبکه نهال در گفتگو با روابط عمومی شبکه کودک و نوجوان سیما گفت: این پویانمایی بلند و جذاب ، داستان دختر سلحشور و رزمی كاری است كه با خانواده و حیواناتش در مزرعه ای زندگی می كند و به هنگام حمله دشمن، تغییر چهره می دهد و با پوشش مردانه، عازم نبرد می‌شود و اتفاقات جالبی را رقم می زند.

وی گفت: این پویانمایی در سال 1997 در کشور ایتالیا و با تنکنیک دو بعدی توسط شرکت موندو تی وی (MONDOTV) ساخته و به تازگی در شبکه نهال و با مدیریت دوبلاژ سعید شیخ زاده دوبله شده است.

کاظم بیگی داستان مولان را بخشی از ادبیات جهانی مقاومت دانست و تاکید کرد: مولان یک دختر چینی است که وقتی مغولها به کشورش حمله می کنند و پیکهای پادشاه برای جمع آوری سرباز می آیند، به جای پدر که بیمار بوده و توانایی جنگیدن نداشته، لباس مردانه پوشیده و به لشگر می پیوندد و با نقشه‌های خود سبب نجات کشور می شود.

در آن زمان جزای چنین کاری در چین یعنی مردپوش شدن یک زن مرگ بوده اما مولان به دلیل رشادت و هوشمندی مورد بخشش امپراطور قرار می‌گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: انیمیشن مولان ساخت شرکت موندو تی وی، اولین اقتباس از این شخصیت حماسی است و اگرچه درآن به ضرورت جنبه های فانتزی و دراماتیك كودكانه، جنبه حماسی تخفیف یافته ، اما همچنان جزئی از ادبیات جهانی مقاومت محسوب می شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار