دهمین صفحه استانی خبرگزاری صداوسیما در مهاباد بصورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رییس خبرگزاری صداوسیما در آیین افتتاح این مراسم که در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز مهاباد برگزار شد گفت : مهاباد به شهر فرهنگ و ادب و دارالعلما مشهور است لذا موجب شده بر قلم خوب خبرنگاران مهاباد تاثیر بگذارد.

سید مهرداد سید مهدی افزود: معرفی ظرفیت های شهرستان، استفاده از ظرفیت شهروند خبرنگار ،انعکاس مسائل و مشکلات مردم و راه اندازی کانال های خبررسانی از اهداف عمده راه اندازی صفحه های استانی خبرگزاری صدا و سیما است.

رئیس خبرگزاری صدا و سیما اولویت اصلی این خبرگزاری را سرعت ، صحت و صداقت اعلام و تصریح کرد صفحه خبرگزاری صدا وسیما باید منبع اصلی خبررسانی در منطقه باشد و تمام ظرفیتهای گردشگری ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی از طریق این صفحه معرفی شود .

مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد هم در این آیین با بیان اینکه هم اکنون صداو تصویر شبکه مهاباد برای جهانیان پخش می شود گفت: افتتاح صفحه خبرگزاری می تواند به روند شتاب و توسعه منطقه کمک کند.

آقای قوی بنیه افزود: حضور گرم مردم منطقه در صحنه های مختلف انقلاب توانسته به توسعه و آبادانی منطقه بیش از پیش کمک کند.

سردار رنجبرزاده فرمانده قرارگاه امام سجاد علیه السلام هم در این مراسم گفت: صداوسیمای مرکز مهاباد توانسته است نقش بسزایی در خنثی سازی تبلیغات دروغین رسانه های معاند و ضدانقلاب و ایجاد وحدت در منطقه و مقابله با نفوذ ایفا کند.

سردار رنجبرزاده تاکید کرد: دشمنان در صدد ضربه زدن به امنیت بی نظیر موجود در منطقه هستند که با تلاش و مشارکت مردم منطقه و نیروهای نظامی و امنیتی و فرهنگ سازی و برنامه سازی ساختارمند در صداوسیمای مهاباد این مهم محقق شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.