عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای معرفی بیشتر شهر مشهد نیاز به برگزاری اجلاس های بین المللی داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، فاطمه غیور رزمگاه ضمن اشاره به برگزاری اجلاس جوانان کشورهای اسلامی در شهر مشهد اظهار کرد: این اجلاس کار فاخری بود که توسط شهرداری مشهد انجام شد.
وی افزود: اجلاس گذشته در کشور بحرین بود و متأسفانه شرکت‌کنندگان از حجاب خوبی برخوردار نبودند اما در این اجلاس شرایط کاملاً متفاوت بود و شرکت‌کنندگان با حجاب اسلامی حضور داشتند.
 غیور رزمگاه بیان کرد: برگزاری اجلاس بین‌المللی شرایط و فضای متفاوتی با اجلاس‌های ملی دارند که برگزارکنندگان این اجلاس به خوبی این اجلاس را برگزار کردند.
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: برگزاری این‌گونه اجلاس‌ها برای آینده شهر مشهد تأثیر بسیار خوبی دارد و جوانان کشورهای اسلامی با پیشرفت و توسعه شهر مشهد آشنایی پیدا می‌کنند و از طرفی با توجه به اینکه رسانه‌های غربی علیه کشور ما سیاه‌نمایی می‌کنند آن‌ها باید با چشم خود پیشرفت و امنیت کشور را ببینند و هرکدام در کشور خود مبلغی برای جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.
وی عنوان کرد: یکی از اقدامات قابل توجه در این اجلاس بیانیه پایانی این اجلاس علیه رژیم صهیونیستی بود که این موضوع بسیار قابل تقدیر بود.
 غیور رزمگاه گفت: این‌گونه اجلاس‌ها برای معرفی بیشتر شهر مشهد باید تا سال 2017، پایتخت فرهنگی جهان اسلام ادامه یابد تا همه جهان اسلام امنیت و آرامش جمهوری اسلامی ایران را به عینه ببیند.
انتهای پیام//ح.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.