به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،محمد صداقت با اشاره به اینکه 30 خط تلفن گویا برای نوبت دهی به طور همزمان در بیمارستان فعال است ادامه داد: نحوه کار بدین صورت است که از طریق شماره تماس 3139 ، نام کلینیک و پزشک مورد نظر خود را انتخاب کرده و شماره ثبت شده توسط هر شخصی نیز بوسیله سیستم پیامکی به شماره موبایل وی ارسال می شود که این پیامک شامل؛ نام پزشک ، شماره نوبت ، تاریخ ویزیت ، ساعت مراجعه ، کد پیگیری است.
وی افزود: بیمار در زمان مراجعه اعلام شده ، با مراجعه به کیوسک موجود در سالن اصلی کلینیک، کد پیگیری خود را ثبت نموده و فیش دریافتی از دستگاه را به فروش تعرفه تحویل و طبق همان نوبت ویزیت اعلام شده توسط پیامک، شماره نوبت از تعرفه تهیه می کند .
وی تاکید کرد: از آنجایی که فقط تا یک ساعت پس از ساعت مراجعه اعلام شده به افراد ، ثبت کد پیگیری امکان پذیر است بعد از آن زمان ، نوبت های باقی مانده از ظرفیت ویزیت هر تخصص روی دستگاه کیوسک فعال شده و افرادمی توانند تا زمان حضور پزشک در کلینیک نوبت حضوری از طریق ثبت کد ملی دریافت کرده و با مراجعه به فروش تعرفه فیش تهیه کنند
وی از مزیت های این سیستم را صرفه جویی در وقت و هزینه بیماران از لحاظ رفت و آمد، اعلام ساعت مشخصی جهت حضور مراجعین در شیفت صبح و عصر، ارسال پیامک کنسل نوبت به تمام مراجعین در صورت عدم حضور پزشک ، برشمرد.
انتهای پیام/ع