استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه در بخش گردشگری دارای ظرفیت های ویژه ای است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدالله رازانی گفت : جذب توریست و گردشگر منجر به افزایش درآمد و رونق اقتصادی استان می شود، لذا در این جهت باید همواره برای جذب سرمایه گذاری تلاش کنیم.

وی با اشاره به اعتبارات محدود دولت برای تخصیص به اجرای پروژه های گردشگری خاطر نشان ساخت: با توجه به مشکلات کشور در چند سال گذشته، دولت اعتبارات چندانی برای تخصیص به اجرای پروژه های گردشگری ندارد، لذا تلاش برای جذب سرمایه گذاران و بخش خصوصی به منظور اجرای این طرح ها ضروری است.

  رازانی تصریح کرد: برای اجرای پروژه های عمرانی از جمله ساماندهی آبشورن و اجرای شبکه فاضلاب کرمانشاه به اعتباری حدود 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و اعتبارات محدود دولتی را باید به اجرای پروژه های عمرانی اختصاص دهیم، بنابراین با توجه به حجم بالای این پروژه ها امکان سرمایه گذاری دولت در طرح های گردشگری وجود ندارد.

استاندار کرمانشاه تلاش برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی را راهکاری مناسب برای اجرای پروژه های گردشگری عنوان کرد و گفت: کرمانشاه در بخش گردشگری دارای ظرفیت های ویژه ای است و این ظرفیت ها باید به سرمایه گذاران معرفی و نسبت به جذب سرمایه گذاران برای این بخش اقدام شود. ما نیز آماده هر گونه حمایت از سرمایه گذای در بخش گردشگری هستیم


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، جذب ، گردشگر ، توریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.