شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: شارستان شهید شوشتری واقع در قطعه 3 تاکنون 85 درصد پیشرفت داشته است.

سرنوشت شارستان شهید شوشتریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود عیدی ضمن تشریح برخی از اقدامات انجام شده در شارستان سردار شهید شوشتری افزود: این بولوار با طول بیش از 850 متر و در حدفاصل خیابان‌های طبرسی و شهید نواب صفوی احداث شده است.
وی با اعلام اینکه عرض خیابان شارستان شهید شوشتری در قطعه3 50 متر است گفت: این بولوار دارای 2 پل‌سواره است و هرکدام با طول 30 متر در محل اتصال به ره‌باغ «سلام» و «بهشت» هستند که زیرگذر آن‌ها جهت عبور عابرپیاده از عرض شارستان طراحی شده است.
عیدی با اشاره‌ به تونل انرژی قطعه3 که در زیر پیاده‌رو شارستان قرار گرفته است، افزود: این تونل در 2 ضلع شرقی و غربی طراحی شده است.
شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: تونل ضلع شرقی آن در حد فاصل خیابان نواب صفوی-میدان امر به معروف به طورکامل اجرا شده و تکمیل ضلع غربی آن نیز در برنامه کاری شهرداری منطقه ثامن قرار دارد.
عیدی با بیان اینکه بالغ ‌بر 19 هزار مترمربع فضای سبز در قطاع 3 اجرایی شده است، افزود: از این میزان 2 هزار و 963 مترمربع آن مربوط به بولوار شهید شوشتری واقع در این قطاع است.
وی با اشاره به نورپردازی این بولوار خاطر نشان کرد: در این زمینه سعی شده تا این امر به گونه‌ای اجرایی شود که تداعی‌کننده فضای معنوی پیرامونی حرم رضوی باشد و جلوه بصری خاصی را برای زائران و مجاوران فراهم آورد.
مشاور شهردار مشهد افزود: در خیابان شهید شوشتری قطاع3، 10 المان فرهنگی در نقاط مختلف جانمایی و نصب شده که 8 المان برگرفته از زیارت جامعه کبیره، یک المان واقع در خیابان طبرسی با موضوعیت «شهدای حج» و المان دیگر نیز با عنوان «سیاه مشق» در خیابان نواب صفوی قرار دارد.
عیدی همچنین از اجرای 100مترمربع نقاشی دیواری در بولوار شارستان شهید شوشتری قطاع 3خبر داد و تصریح کرد: این نقاشی‌ها با موضوعیت «کاروان پیاده» و «دیوار نوشته حدیث» است.
انتهای پیام//ح.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.