وزیر اطلاعات گفت: امنیت کشور نتیجه همدلی و هماهنگی تمامی دستگاه ها با هم و همراهی اقشار مختلف مردم است.

علوی: امنیت کشور نتیجه همدلی تمام دستگاه ها و همراهی مردم استبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد اظهار کرد: این امر مهم نتیجه پیوند مستحکم بین سربازان امام زمان (عج)، همدلی، همبستگی همه مسئولان و سایر نیروهای نظامی، انتظامی و همراهی مردم است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه ناامنی در برخی از کشورهای همجوار و همسایه وجود دارد اما امنیت بی‌بدیلی در کشورمان حکمفرماست.

علوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود تفاوت دیدگاه در امور سیاسی، افزود: گرچه فراز و نشیب هایی در این زمینه داریم اما رهبر معظم انقلاب همچون سکانداری کشور را درست هدایت می کنند.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: همیشه بین دستگاه های حاکمیتی کشور همدلی، همراهی، تفاهم و وحدت بوده که امنیت نتیجه این همراهی ها است.

وی با اشاره به برخی از تحرکات دشمن برای ضربه زدن به کشور گفت: هیچ گاه دشمنان موفق نبوده اند و حتی نتوانسته اند در یک مورد نیز خودی نشان دهند.

علوی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی همیشه آرام و امن بوده و همیشه صدای وحدت و هم نوایی از این استان شنیده شده که این امر نشان دهنده همدلی و همراهی بین تمام مسئولان و مردم است.

گفتنی است حجت الاسلام علوی قرار است در سفر 2 روزه خود به استان خراسان شمالی در نشست شورای اداری شرکت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار