نیروهای دولت وفاق ملی لیبی، تروریست‌های داعش را در جنوب شرق سرت محاصره کردند و شماری از آن‌ها را به هلاکت رساندند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رای الیوم، محمد غصری، سخنگوی نیروهای عملیات "بنیان مستحکم" وابسته به دولت وفاق ملی لیبی، اعلام کرد: نیروهای عملیات بنیان  استوار در ادامه آزادسازی شهر سرت، تروریست‌های داعش را در منطقه جیزه‌البحریه  در شهر سرت محاصره کردند.

وی گفت: نیروهای عملیات «بنیان استوار» در منطقه جیزه‌البحریه پیشروی کرده و برخی از مناطق را از چنگ تروریست‌های داعش آزاد کردند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

غصری افزود: مقاومت شدید تروریست‌های داعش، عامل به تعویق افتادن آزادسازی شهر سرت است.

نیروهای دولت وفاق ملی لیبی عملیات آزادسازی شهر سرت را در ماه می 2016 آغاز کردند.

 نیروهای عملیات بنیان استوار همچنین در حملات خود به منطقه جیزه البحریه، 14 غیرنظامی را که به دست داعش اسیر شده بودند، آزاد کردند.

دفتر رسانه‌ای عملیات بنیان استوار در بیانیه‌ای  اعلام کرد: غیرنظامیانی که از چنگ تروریست های داعش آزاد شدند، وضع ضعیف و فروپاشیده داعش در اعدام عناصر خود در صورت تلاش برای فرار از این منطقه را نمایان ساختند.

برخی از افراد آزاد شده اعلام کردند: چندین خانواده‌ در محاصره تروریست‌های داعش در جیزه البحریه، آخرین پایگاه تروریست‌هادر سرت، هستند، اما به علت تهدیدهای بسیار داعشی‌ها نمی‌توانند از این منطقه فرار کنند.

به گفته این افراد، تروریست‌های داعش حتی کودکان خود را مسلح کرده‌اند و کمربند انفجاری در اختیار زخمی‌های خود قرار داده‌اند.



انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار