نقشه پراکندگی طرفداران "هیلاری کلینتون" و "دونالد ترامپ" در چند ساعت باقیمانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حائز اهمیت است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از لس‌آنجلس تایمز؛ نقشه به روز رسانی شده طرفداران "هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات، و "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نشان می‌دهد وضع کلینتون از ترامپ بهتر است.

تلاش شده است دقت و ارزیابی اطلاعات در این نقشه رعایت شود زیرا انتشار آن فقط چند ساعت مانده به برگزاری انتخابات بسیار تاثیرگذار و حیاتی خواهد بود.
در این نقشه ارزیابی تمامی 50 ایالت آمریکا قید شده است. اینطور که شواهد نشان می‌دهد، هیلاری کلینتون در ایالت‌های کارولینای شمالی، اوهایو و آریزونا پیشتاز است.
ایالت‌های آیووا و یوتا در اختیار ترامپ خواهد بود.
پیش‌بینی می‌شود تعداد آرای الکترال کلینتون به 352 عدد برسد و این آرا برای ترامپ از 186 مورد فراتر نمی‌رود. به این ترتیب آرای الکترال کلینتون از آنچه "باراک اوباما" در سال‌های 2008 و 2012 کسب کرده بود بیشتر است.

در دو ایالت مهم و تاثیرگذار اوهایو و آریزونا رقابت کلینتون و ترامپ بسیار فشرده است.

در این نقشه سه طیف مختلف رنگی به چشم می‌خورد؛ رنگ قرمز تیره ایالت‌هایی را نشان می‌دهد که قطعا به نامزد جمهوری‌خواه رای می‌دهند و در ایالت‌های صورتی کمرنگ احتمال رای دادن به نامزد جمهوری‌خواه وجود دارد.

رنگ ابی پررنگ ایالت‌هایی را نشان می‌دهد که به طور حتم به کلینتون رای می‌دهند و آبی کم‌رنگ آن دسته از ایالت‌هایی را دربر می‌گیرد که احتمالا نامزد دموکرات را انتخاب خواهند کرد.

رنگ خردلی نیز نشان دهنده ایالت‌های طرفدار دیگر نامزدها است.

آخرین وضع کلینتون و ترامپ در کارزار انتخاباتی+ نقشه


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار