بازار داغ سایت‌های شرط‌بندی با نزدیک‌شدن به روز انتخابات آمریکا

با نزدیک‌شدن به انتخابات روز "سه‌شنبه بزرگ" در آمریکا، میلیون‌ها درگاه و سایت شرط‌بندی به پول باد آورده‌ای که از این کارزار نصیب آنها می‌شود، چشم دوخته‌اند.

بازار داغ سایت‌های شرط‌بندی با نزدیک‌شدن به روز انتخابات آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ انتخابات غیرقابل‌پیش‌بینی ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا در مسیر  دیگری قرار گرفته است و آن شرط‌بندی در این رویداد سیاسی است.

با نزدیک‌شدن به انتخابات روز "سه‌شنبه بزرگ" در آمریکا و رقابت تنگاتنگ دو نامزد، میلیون‌ها درگاه و سایت شرط‌بندی به پول باد آورده‌ای که از این کارزار نصیب آنها می‌شود چشم دوخته‌اند.

"بت فیر"(Betfair)، بزرگترین سایت شرط‌بندی آنلاین انگلیس روز یکشنبه اعلام کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بیشترین شرط‌بندی در این سایت را طی یک ماه اخیر به خود اختصاص داده است و انتظار می رود حجم شرط‌بندی درباره انتخاب رئیس جمهور آمریکا از شرط‌بندی درباره موضوع همه‌پرسی برکسیت و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا فراتر رود.

نائومی تاتن، سخنگوی سایت شرط‌بندی "بت فیر" در این باره گفت: از آغاز رقابتهای نهایی انتخابات آمریکا تا روز یکشنبه (6 نوامبر) 130 میلیون دلار روی انتخابات آمریکا شرط‌بندی شده است. این رقم در مورد همه پرسی برکسیت 159 میلیون دلار بود. همچنین حجم شرط‌بندی‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2012 حدود 50 میلیون دلار بود. موضوع "رئیس جمهوری بعدی آمریکا" یکی از 70 بازار بزرگ شرط‌بندی سایت بت فیر بوده است. از روز جمعه تاکنون حضور آمریکایی‌ها از ایالات مختلف این کشور در این سایت شرط‌بندی افزایش داشته است و پیش‌بینی می‌شود تا روز انتخابات حجم شرط‌بندی از 140 میلیون دلار عبور کند.

وی ادامه داد: دو سوم از حامیان برکسیت که در شرط‌بندی سایت شرکت کرده‌اند ترامپ را رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب کرده‌اند و روی پیروزی وی شرط بسته اند. این در حالی است بسیاری از آمریکایی‌هایی روی موضوع پیروزی کلینتون شرط‌بندی کرده‌اند.

سایت شرط‌بندی پَدی پاور –فعال در ایرلند—نیز از افزایش حجم شرط‌بندی های این سایت با نزدیک‌شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خبر داد. حدود 4 میلیون و 380 هزار دلار در این سایت برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا شرط‌بندی شده که یکی از 10 موضوع پرسود در این سایت محسوب می‌شود. لادبروک--از دیگر سایتهای شرط‌بندی—نقل و انتقالات پول در خصوص انتخاب رئیس‌جمهور آتی آمریکا را حدود 6 میلیون دلار برآورد کرده و از افزایش دوبرابری آن تا روز برگزاری انتخابات خبر داده است.

83 درصد مجموع افرادی که در سه سایت فوق شرط‌بندی کرده‌اند، کلینتون را پیروز انتخابات آمریکا دانسته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس روزبهانی
۱۳:۴۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
ترامپ
آخرین اخبار