فراهم کردن خدمات درمانی مناسب برای مردم به ویژه در مناطق محروم از تکلیف سپاه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در آئین افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) چالوس ،فراهم کردن خدمات درمانی مناسب برای مردم به ویژه در مناطق محروم را از اعتقادات و تکلیف سپاه دانست  و گفت : بیش از 90 درصد امکانات درمانی و بیمارستانی سپاه ،  در مناطق محروم جنوب کشور  ایجاد شده است.

وی به راه اندازی بیمارستان امام رضا (ع) به عنوان نخستین بیمارستان سپاه در استان های گیلان و مازندران اشاره کرد و افزود : با راه اندازی این بیمارستان می توان خدمات مناسب پزشکی به مردم این منطقه ارائه کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیش از 50 درصد خدمات  مراکز درمانی سپاه در کشور  ، به افراد غیر مسلح اختصاص داده شده  است گفت: با توجه به نیاز مردم به ویژه  در مناطق محروم ، سپاه وظیفه خود می داند تا در جهت راه اندازی مراکز درمانی و بیمارستانی در آن مناطق گام بردارد.

سردار فدوی با اشاره به تشکیل نیروی دریایی سپاه پاسداران در سال 64 گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران از روز نخست تشکیل با به دست گرفتن ابتکار عمل در منطقه توانست اقتدار ایران اسلامی را ارتقا دهد و امروز آمریکا از این اقتدار ، دائم ابراز نگرانی می کند.

 وی افزود: پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرانه و با افتخار در آب های سرزمینی ایران حضور دارند و واقعه توقیف شناورهای امریکایی در سال گذشته نیز بیانگر این امر است.

بیمارستان امام رضا چالوس دارای 32 تخت ، 4 اتاق عمل ، علاوه بر داشتن 2 بخش ویژه مردان ، زنان و دارای کلینیک تخصص های مختلف پزشکی است.

برای ساخت و تجهیز این بیمارستان 46 میلیارد ریال هزینه شده است.

در این مراسم از پرچم امام رضا (ع) با حضور خانواده شهید بواس مدافع حرم پرده برداری شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.