مس به ایستگاه دوازدهم لیگ یک رسید جایی که این تیم برای یک چالش جدید باید در اراک توقف کند تا در یک بازی برابر آلومینیوم تمام تلاشش را برای حرکت رو به جلوی خود در لیگ یک انجام دهد.

مس مثل بازی با استقلال باشد برنده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مس به ایستگاه دوازدهم لیگ یک رسید جایی که این تیم برای یک چالش جدید باید در اراک توقف کند تا در یک بازی سخت برابر آلومینیوم تمام تلاشش را برای تداوم حرکت رو به جلوی خود در لیگ یک انجام دهد.

 هر دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که از بازی‌های حذفی خود روحیه بسیار بالا را یدک می‌کشند... مس هرچند نتوانست در حذف استقلال در آزادی شگفتی خود را کامل کند اما بازی بسیار خوب این تیم سبب شد که حالا مسی‌ها با روحیه بسیار بالا به ادامه رقابت‌های لیگ یک بپردازند.

در مقابل تیم آلومینیوم اراک یکی از شگفتی‌سازان بزرگ جام حذفی لقب گرفت و موفق شد تیم پیکان لیگ برتری را با یک گل حذف کند تا هر دو تیم با روحیه و شخصیت بسیار بالا برابر هم قرار بگیرند و از همین رو می‌توان انتظار داشت که بازی دو تیم با توجه به آمادگی روحی و جسمی آن‌ها، در سطح بالایی برگزار شود.

هر دو تیم که در میانه‌ی جدول لیگ یک همسایه یکدیگر هستند خیلی خوب می‌دانند که برنده‌ی این بازی از دروازه‌ی خوشبختی عبور خواهد کرد و به بالای جدول سلام خواهد داد و از همین رو یک نبرد فیزیکی از سوی هر دو تیم را شاهد خواهیم بود که سبب می‌شود تیم برنده بر دوش تیم دیگر به بالای جدول برود.

شاگردان داوود مهابادی که سبک بازی قلدرانه‌ی او را در زمین پیاده می‌کنند، البته در این فصل در خانه خیلی خوب نتیجه نگرفتند و شکست برابر تیم‌های ملوان، خیبر و فولاد یزد در زمین خودی، این جسارت را به مسی‌ها می‌دهد که در اراک حتی به سه امتیاز فکر کنند هرچند که سابقه‌ی تفکرات ابراهیم‌زاده برابر این گونه تیم‌ها به ما ثابت می‌کند که مس در این بازی به احتمال فراوان جانب احتیاط را خواهد گرفت و خیلی بی‌محابا روی دروازه‌ی حریف در زمین خودی حمله نخواهد کرد.

آلومینیوم با 7 گل خورده در حال حاضر بهترین خط دفاع لیگ یک به همراه پارس جنوبی را در اختیار دارد و در مقابل این تیم با 10 گل زده بعد از همین تیم پارس جنوبی بدترین خط حمله‌ی لیگ را یدک می‌کشد!! و این نشان می‌دهد که دو تیم پارس جنوبی و آلومینیوم چقدر شبیه به یکدیگر بازی می‌کنند و مس اگر به سبک و سیاق بازی با پارس جنوبی در زمین نمایش دهد و همانطور که برابر شاگردان تارتار باهوش و موقعیت شناس و البته کم اشتباه کار کرد، برابر شاگردان مهابادی نیز می‌تواند با همین فاکتورها به امتیاز دست پیدا کند.

قطعا بازی در اراک بازی سخت و دشواری است اما نه به آن اندازه دشوار که مس صرفا به تساوی آن فکر کند و یا خود را با ترس از حریف به زحمت بی‌اندازد... بازیکنان مس اگر به همان اندازه که در بازی با استقلال دونده، جنگنده و باانگیزه بودند، در بازی با آلومینیوم حتی 70 درصد آن بازی را هم به نمایش بگذازند، قطعا کسب پیروزی و امتیاز کامل از این بازی دور از دسترس نخواهد بود.


انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، مس ، بازی ، استقلال ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار