سردار دهقان در جمع خبرنگاران:

مطبوعات و رسانه‌ها باید به سمت رفتار حرفه‌ای حرکت کنند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مطبوعات و رسانه‌ها باید به‌سمت رفتار حرفه‌ای حرکت کنند، زیرا شکل‌دهی افکار عمومی وظیفه مهمی است که به‌عهده رسانه‌هاست.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در جمع خبرنگاران با اشاره به چالش‌های عرصه مطبوعات اظهار داشت: مطبوعات و رسانه‌ها باید به‌سمت رفتار حرفه‌ای حرکت کنند، زیرا شکل‌دهی افکار عمومی، آگاه‌سازی جامعه و حفظ و صیانت از سلامت جریان امور در کشور، وظیفه مهمی است که به‌عهده رسانه‌هاست.

وی افزود: اگر رسانه‌ها این نقش را با همین شاخص، به‌طور عمیق و درست درک کنند، آن‌گاه می‌شود تصور کرد که رسانه‌ها نقش ناشی از فلسفه وجودی خود را به اجرا گذاشته‌اند.

وزیر دفاع بیان کرد: ان‌شاءالله با عملکرد مطلوب رسانه‌ها، وضعیت جامعه بهبود یابد و رسانه‌ها از شلوغ‌کاری به سمت بسترسازی حرکت کنند.

سردار دهقان در پایان خاطر نشان کرد: حضور پرنشاط و گسترده رسانه‌ها در این نمایشگاه نشان‌دهنده این است که جامعه به وجود رسانه‌های پرنشاط و فعال ارج می‌گذارد و اهمیت می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار