فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از متلاشی شدن باند سرقت، در کرمانشاه خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از متلاشی شدن باند سرقت، در کرمانشاه خبر داد و گفت: این مرد 30 ساله و زن 26 ساله که از گردانندگان باندهای سرقت به عنف نیز بودند،در پوشش راننده و مسافر اقدام به سرقت می کردند.
سرهنگ "رضا شیرزادی گفت: به دنبال دریافت شکایت های مردمی مبنی بر سرقت اموالشان از سوی راننده و سرنشین خودوری مسیری در مناطقي از شهر کرمانشاه، موضوع به صورت ويژه با كنترل نامحسوس و به کارگیری گروهی از مأموران متخصص در دستور كار پليس این شهرستان قرار گرفت.
وی تصريح كرد: اکیپی از ماموران ویژه پاسگاه ترمینال در اجراي اين ماموريت و پيگيري پرونده با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی و بررسي سرنخ هاي موجود، توانستند مجرمان و محل اختفای آنها را شناسایی و طی یک عملیات ضربتي در حین پرسه زنی در سطح شهر کرمانشاه دستگیر کنند.
این مقام انتظامی عنوان كرد: متهمان با شیوه و شگرد خاص، پس از سرقت یک دستگاه خودرو، در سطح شهر به عنوان مسافر کش پرسه می زدند و برای جلب اطمینان مسافران، زن جوان نقش مسافر را بازی می کرد، با این روش پس از مشخص کردن طعمه خود که عمدتاً دختران جوان بوده اند، آنها را سوار کرده و سپس با کشاندن شهروندان به محل های پرت و خلوت حاشیه شهر با تهدید چاقو به سرقت کیف و لوازم همراه آنها اقدام و سپس خودرو را به صورت بلاصاحب رها می کردند.
سرهنگ شیرزادی افزود: مأموران موفق شدند در اين عمليات مرد 30 ساله و زن 26 ساله اي را كه از بودند دستگير کنند و از مخفیگاه آنها تعداد 23 عدد کیف زنانه متعلق به مالباختگان و یک خودروی سرقتی را كشف و ضبط نمایند.
فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهمان تاكنون به 25 مورد زورگيري و سرقت به عنف در محدوده شهرک های تعاون و طاقبستان کرمانشاه اعتراف كرده اند و تحقيقات پرونده با اين احتمال كه تعداد سرقت هاي انجام شده توسط اعضاي اين باند بيشتر از اعترافات آنها باشد، کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، دستگیری ، باند ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.