کرمان؛

پایان قلدربازی های شرور کهنوج

جانشين انتظامي "کهنوج" از دستگيري شرور مسلح فراري در عمليات اطلاعاتي روز گذشته پليس اين شهرستان خبر داد.

پایان قلدربازی های شرور کهنوجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس،سرهنگ رضا فيروزبخت گفت: در پي تير اندازي هايي در سطح شهرستان، شناسايي و دستگيري عاملان در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي پليس امنيت عمومي با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي در يک عمليات توانستند عامل شرارت و تيراندازي هاي ايذايي را مورد شناسايي و پس از هماهنگي قضايي ،در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه متهم را در مخفيگاهشان دستگير و طي بازرسي از مخفيگاه، دو قبضه سلاح ممنوعه کشف شد.

فيروزبخت تصریح کرد : اين متهم داراي سوابق متعدد کيفري و شرارت و ايجاد ناامني و رعب وحشت و اخلال در نظم و امنيت شهروندان در شهرستان کهنوج است.

وي اظهار کرد: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي و شرارت هاي خود، از جمله سرقت مسلحانه، حمل سلاح غير مجاز، زور گيري، تيراندازي منجر به جرح احدي از شهروندان، حمل و نگهداري موادمخدر و... اعتراف كرد.

جانشين انتظامي شهرستان کهنوج در پايان با اشاره به اينكه اين شرور مسلح پس از دستگيري براي سير روند قانوني تحويل دستگاه قضاء شد، گفت:اشراف اطلاعاتي، از اولويت هاي پليس در حوزه استحفاظي است و اجازه نخواهد داد مخلان نظم ، آسايش و آرامش مردم را بهم بزنند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار