شهرستان محمودآباد در حوزه گردشگری، صنعت و صنایع تبدیلی کشاورزی برای سرمایه‌گذاری خارجی آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یحیی بوسف پور فرماندارشهرستان محمودآباد امروز در دیدار با سرمایه گذاران چینی گفت : دولت مسیر سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف را هموار کرده و مدیریت استان و شهرستان نیز برای آسان‌سازی شرایط سرمایه‌گذاری، آمادگی دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کشورهای دنیا برای سرمایه‌گذاری در ایران و به ویژه مازندران اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: شرایط سرمایه‌گذاری در ایران در دوران پسابرجام بهبود یافته و با توجه به امنیت مطلوب، کشورهای مختلف تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با بیان اینکه اجرای برجام، نقش بسیار مهمی در توسعه روابط با کشورهای خارجی داشته است. گفت : امنیت کامل برای حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور و مازندران ایجاد شده است.

یوسف پور افزود : محمودآباد در تولید گل و گیاهان زینتی و شاخه بریده در مازندران رتبه اول ودر تولید ماهیان گرمابی جایگاه بسیار خوبی دارد.

وی گفت: 33 کیلومتر نوار ساحلی ، 18 هزار هکتار زمین شالیزاری و ظرفیت بکر دریا می تواند شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری خارجی باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد افزود : حضور صنایع تبدیلی سبز و های تک بخش کشاورزی، تولید وپرورش ماهیان در قفس دریایی و اکوتوریسم بکر نشانگر بهره مندی شهرستان محمودآِباد و فراهم بودن شرایط برای سرمایه گذاری است.

در این دیدار گو جیانگ مدیر بازرگانی خاورمیانه شرکت دولتی ساینوهایدرو راس هیاتی هشت نفره با فرماندار و شهرداران محمودآباد و سرخ رود و بخشداران مرکزی و سرخ رود دیدار و گفتگو کردند و آمادگی خود را جهت احداث نیروگاه برقی و کارخانه بازیافت زباله و احداث هتل و پروژه های تفریحی ترویستی اعلام داشته و مقرر شد مختصات فنی طرح های مورد نیاز از سوی فرمانداری شهرستان محمودآباد به طرف چینی اعلام شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.