مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی

آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با حضور مسولان کشوری و استانی و امدادگران این جمعیت در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با حضور معاون آموزشی پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مدیر کل مجامع امور استان های جمعیت هلال احمر، مدیر کل سلامت خارج از کشور این جمعیت، مشاور دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی، معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، مدیرکل مدیریت بحران استان، اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، مقامات نظامی و امنیتی و مسئولین استانی و شهرستانی، پرسنل، جوانان و امدادگران این جمعیت در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شد.

معاون آموزشی پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به خوشنامی جمعیت هلال احمر در اذهان عمومی گفت: اعتماد مردم و مشارکت عمومی سرمایه اجتماعی این جمعیت می باشد که در سایه تلاش های شبانه روزی و از خودگذشتگی پرسنل، امدادگران، جوانان و داوطلبان این جمعیت حاصل شده است.

دکتر سید حمید جمال الدینی در ادامه افزود: همه باید در پاسداشت این سرمایه مردمی و ارزشمند کوشا باشیم و برای تعالی آن و شناساندن و گسترش خدمات خیرخواهانه این جمعیت همت کنیم.

دکتر جمال الدینی، جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی را جمعیتی پیشرو در امر امدا و نجات معرفی کرد و گفت: آذربایجان غربی در تعداد حوادث طبیعی و غیر طبیعی آمار بالایی دارد اما در عین حال سرعت عمل خوب و مناسب نیرو های امدادی و آمار بالای حضور در صحنه این نیرو ها آن را دربین ۵ و ۶ استان اول قرار می دهد

معاون آموزشی پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر و سپاس گذاری از خدمات داوطلبانه و شایان ذکر دکتر عباس سید زکریایی از وی به عنوان یکی از مدیران با اخلاق این جمعیت نام برد و افزود: دکتر محمودی نیز طی سالیان گذشته و با حضور در عرصه های بین المللی و داخلی تجارب ارزشمندی را کسب کرده است که امید است با به کارگیری پتانسیل های موجود در آذربایجان غربی و همکاری پرنسل و اعضای این جمعیت و سازمان های دیگر بتواند گام های موثر تری در تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر بردارد.

امداد هوایی جزو نیازها و ضرورت های استان است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اذربایجان غربی دراین مراسم که حامل پیام استاندار بود به جهان شمولی جایگاه جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت : نیروهای اداری باید تمامی تلاش خود را باید برای جذب حداکثری داوطلبان داشته باشند.

علیرضا رادفر افزود : تربیت نیروی انسانی ماهر و توسعه یافته در این مجموعه باید سرلوحه کار مدیرانش قرار گیرد.

وی با تاکید بر مقوله اموزش مردمی و داوطلبان ادامه داد : در این مجموعه نیازمند تجهیزات به روز و دانش فنی روز هستیم و در این حوزه به کمک نمایندگان نیازمندیم.

رادفر با اشاره به اینکه ” امداد هوایی جزو نیازها و ضرورت های استان است ” بیان کرد : پرداختن به مقوله عام المنفعه بودن جمعیت هلال احمر باید در دستور متولیان امر قرار گیرد.

معاون استاندار با اشاره به اصل تغییر در حوزه مدیریت جانشین پروری را جزو رسالت مدیران عنوان کرد و ضمن تقدیر از تلاش های دکتر سید زکریایی گفت: امیدواریم دکتر محمودی زاده با سوابق درخشان کارنامه ای قابل قبولی از خود بر جای بگذارند.

جمعیت هلال احمر برای خدمات بیشتر نیازمند فناوریهای پیشرفته است

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به جایگاه و سابقه جمعیت هلال احمر استان و با تاکید بر اینکه خدمت دراین مجموعه عشق است , تاکید کرد : برای ارتقای جایگاه اینگونه مجموعه های خدماتی نیازمند همت همگانی و فناوریهای پیشرفته و زیرساخت های اطلاعاتی هستیم.

دکتر سیدهادی بهادری با تاکید بر اموزش عمومی و همگانی و شرایط حساس استان از لحاظ سیل ، زلزله خیزی و بسیاری از بحران های دیگر خاطرنشان ساخت : مدیران این مجموعه و بحران باید به علم و امادگی روز مجهز باشند.

وی ضمن تقدیر از تلاشگران امدادگران بر ساماندهی مشکلات موجود در جمعیت هلال احمر تاکید کرد.

جمعیت هلال احمر یک برند جهانی دارد

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه این تصمیم را خودم گرفتم ؛ گفت : این دومین باری است که برایم مراسم تودیع در این جمعیت میگذارند ولی مراسم تودیع سنگین است.

دکتر عباس سیدزکریایی با بیان اینکه حدود ۱۵ سال در این حوزه خدمت کرده ام و در لباس امدادگری در خدمت اداره خواهم بود , افزود : جمعیت هلال احمر یک جمعیت سرشناس و قابل احترام و خیریه و عام المنفعه و روحیه متعالی در دنیاست و با زندگی خانواده ها عجین شده است.

وی ادامه داد : مدیریت جدید هم جزو نیروهای باسابقه خود مجموعه است .

او اذعان کرد : در راستای تقویت برند جایگاه هلال احمر در ارائه خدمات باید تلاش شود ارتقا یابد و مواظب باشیم تا با افت درگیر نشود.

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان با تاکید بر تقویت نظم و انضباط و پوشش حرفه ای در جمعیت خاطرنشان ساخت : در این مجموعه باید در بین سطوح مدیریتی داوطلب جذب شده و این مهم در دستور کار مسوولان کشوری قرار گیرد تا خدمت داوطلبانه جایگاهش را پیدا کند.

جوانان، امدادگران و داوطلبان از جایگاه ویژه ای برای پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر برخوردارند

دکتر حسن محمودی اصل زاده مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در این مراسم گفت : جوانان، امدادگران و داوطلبان از جایگاه ویژه ای برای پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر برخوردارند و این حضور باعث شده تا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در بین اعضاء مجمع بین المللی هلال احمر و صلیب سرخ دارای موقعیت ویژه ای باشد.

دکتر حسن محمودی افزود: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سایه فعالیت و حضور جوانان، امدادگران و داوطلبان خود توانسته است در عرصه بین المللی و داخلی حضور گسترده و موفقیت آمیزی را رقم زند و تجارب ارزشمندی را بدست آورد که این موضوع جایگاه ویژه ای را برای هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در بین جمعیت های جهانی بوجود آورده است.

وی اعتماد و حضور جوانان را مرهون مردمی بودن جمعیت هلال احمر دانست و افزود: اجازه حضور و بروز جوانان و بعضا دخالت آنان در سطوح مدیریتی این جمعیت و حتی توانایی تصمیم سازی جوانان در هلال احمر از دلایل اعتماد و فعالیت جوانان در جمعیت هلال احمر است.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی بیان کرد: به لطف خداوند و مدد همکاران تلاش خواهم کرد از اندیشه ها و طرح های تمامی همکاران، دوستداران هلال احمر و سازمان های هم سو برای تعالی بیشتر هلال احمر و تحقق اهداف خیر خواهانه و بشر دوستانه آن استفاده خواهم کرد.

دکتر محمودی ضمن قدردانی از تلاش های دکتر عباس سید زکریایی از وی به عنوان یک دوست قدیمی نام برد و حضور وی در جمعیت هلال احمر را ارزشمند و تاثیرگذار دانست.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر، دسته گل و هدایای از طرف شورای معاونین، روسای شورای هلال احمر شهرستان ها، سپاه شهدا و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی و دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه از زحمات دکتر عباس سید زکریائی تقدیر شد و ضمن قرائت حکم انتصاب مدیر عامل جدید جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی این حکم به دکتر حسن محموی اصل زاده تقدیم شد.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.