رئیس دادگستری شهرستان منوجان با اشاره به وجود ازدواج های بدون ثبت در این شهرستان گفت: امسال بیش از 40 مورد ازدواج بدون ثبت داشته‌ایم که مشکلاتی برای خانواده‌ها به‌ وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین شکوهی‌نسب اعتیاد را یکی از جرائم صدرنشین شهرستان خواند و افزود: یکی از مسائلی که بنیان و ریشه خانواده را می سوزاند اعتیاد است که در این زمینه تا کنون اقدامات زیادی صورت گرفته است.

ویبا تاکید بر اهمیت تحکیم بنیان خانواده، اظهار داشت: مراجعه به دستگاه قضائی به علت مشکلات جزئی، با لجبازی تبدیل به مشکلات بزرگتری می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان منوجان اظهار کرد: ایراد ضرب و جرح نوعا بر اثر اختلافات خانوادگی و اختلافات ملکی بالاترین جرم از 10 جرم اول شهرستان است.

حسین شکوهی نسب با بیان اینکه عمدتا علل ضرب و جرح به خاطر اختلافات ملکی و اختلاف‌ های خانودگی می باشد،افزود:علل ضرب و جرح باید بررسی و ریشه‌یابی گردد و اقدامات لازم جهت جلوگیری و کاهش آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهدجرائم خشن در شهرستان منوجان نیستیم،تاکید کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای کاهش این نوع جرائم در شهرستان استفاده شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ازدواج ، بدون ثبت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار