مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه گفت: مراکز جهاد کشاورزی، بارقه های امید در عرصه کشاورزی بوده و وزارت جهاد کشاورزی ،نگاه ویژه ای به توسعه و تجهیز این مراکز دارد که در این راستا اجرایی شدن نظام نوین آموزش و ترویج کشاورزی اهمیت بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛اسکندر علی زاده در جلسه نظام نوین ترویج کشاورزی که با حضورکارشناسان فنی شهرستانی و استانی ترویج و مسئولین مراکز یازده گانه جهاد کشاورزی که در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی ارومیه برگزار شد، گفت:اگر بتوانیم دانش فنی و اطلاعات روز کشاورزی را به موقع به بهره برداران منتقل کنیم، توسعه کشاورزی پایدار در جهت پایداری تولید و افزایش راندمان تولید در واحد سطح به سرعت محقق می شود که با اجرای طرح پهنه بندی می توان به نتایج ارزشمندی در این راستا رسید.

علی زاده در ادامه با تاکید بر لزوم جدیت در امر پیشبرد اجرای طرح نظام نوین ترویج در مراکز جهاد کشاورزی اظهار کرد:باید از همه ظرفیت های خود به خوبی استفاده کنیم تا به اهداف و سیاستهای مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی با کمترین هزینه و بیشترین بهره وری درامر تولید در شهرستان نائل شویم .

رامین حمیدی رئیس اداره ترویج کشاورزی ارومیه نیز در ادامه این جلسه گزارش مختصری در خصوص روند اجرای نظام نوین آموزش و ترویج کشاورزی در مرکز پایلوت واقع در روستای بالانج ارائه دادند.

وی بر لزوم حمایت و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان از لحاظ مساعدت مالی و کمکهای فنی اعتباری جهت تجهیز امکانات و جمع آوری مشخصات بهره برداران در حدود 50 هزار نفر و بازنگری در خصوص پهنه بندی مراکز اشاره کرد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: آموزش ، کشاورزی ، توسعه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.