«دزد و پری 2» را در زمان مناسبی اکران خواهیم کرد که قطعا در دو یا سه ماه آینده نخواهد بود.

حسین قناعت در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص زمان اکران فیلم «دزد و پری 2» اظهار داشت: برای پخش فیلم با حبیب اسماعیلی حرف زدیم و قرار است که فیلم را در زمان مناسب اکران کنیم که این زمان قطعا در دو یا سه ماه آینده نخواهد بود؛ چون این دوران برای اکران مرده است.

وی ادامه داد: ما پیگیر زمان اکران هستیم و فکر می کنم که عید یا اردیبهشت ماه زمان مناسبی برای اکران فیلم باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت فیلم «قهرمانان کوچک» اظهار داشت: تدوین این کار به پایان رسیده است و آرش بادپا، آهنگسازی آن را بر عهده دارد و آرش قاسمی فیلم را صداگذاری می‌کند.

قناعت در خصوص موضوع این فیلم اظهار داشت: «قهرمانان کوچک» اولین فیلمی است که بدون حمایت و بدون هیچ گونه شعار و در جهت حمایت از تولید ملی ساخته شده و بسیار خوش ریتم است و اولین فیلم کمدی_رزمی برای نوجوانان محسوب می شود. من خودم خیلی این فیلم را دوست دارم.

وی ادامه داد: این فیلم از ریتم تندی برخوردار است، البته برخلاف دو فیلم قبلی موزیکال نیست، اما همان جنس سرگرمی را دارد.

این کارگردان در خصوص مخاطبان این فیلم گفت: در دو کار قبلی‌ام به غیر از کودک و نوجوانان بزرگسالان هم به تماشا فیلم نشستند و از آن راضی بودند، در «قهرمانان کوچک» نیز بیشتر از گذشته این اتفاق می‌افتد و بزرگسالان هم به تماشای فیلم خواهند نشست.

قناعت درباره زمان اکران «قهرمانان کوچک» گفت: این فیلم تا بیست روز دیگر آماده نمایش می شود و وضعیت اکران آن هم مثل دزد و پری است و امیدوارم که یکی از این دو فیلم موفق به گرفتن اکران نوروزی شود.

کارگردان «دزد و پری» در خصوص اکران‌های بین‌المللی فیلم هایش عنوان کرد: ما با پخش‌کننده‌های خارجی صحبت کردیم، اما خیلی به اکران کار کودک رغبت نشان ندادند و بهترین حضور جهانی برای فیلم می‌تواند در جشنواره‌ها باشد.

وی تصریح کرد: البته امیدوارم جشنواره‌های خارجی مثل جشنواره ما نباشند و به دنبال فیلم سرگرم کننده برای کودک نیز باشند و خود کودکان هم در جشنواره حضور داشته باشند و این طور نباشد که بزرگسالان فیلم ها را ببیند و درباره آن‌ها نظر دهند.
 


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.