معاون اول رئیس جمهوری گفت: بهره برداری از طرح های فولادی در چهارمحال و بختیاری، چهره این استان را تبدیل به یک استان صنعتی کرده است.

چهارمحال و بختیاری به یک استان صنعتی تبدیل شده است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اسحاق جهانگیری امروز صبح سه شنبه 18 آبان در سفر به چهارمحال و بختیاری افزود: بهره برداری از فاز اول صنایع فولاد یک میلیون تنی سفیددشت با ظرفیت تولید سالانه 800 هزار تن آهن اسفنجی چهره این استان را صنعتی تر می کند.

وی اضافه کرد: با اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور چرخ های تولید صنعت به حرکت درآمده و زمینه تحول و پیشرفت ایجاد شده است.

جهانگیری افزود: دولت طرح های مختلف فولادی از جمله طرح یک و 2 دهم میلیون تنی هرمزگان و یک و هشت دهم میلیون تنی فولاد مبارکه را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرا کرده است.

وی ادامه داد: رساندن سلام دولت تدبیر و امید به مردم چهارمحال و بختیاری، مردمی که سلحشوری آن ها در تاریخ بی نظیر بوده است هدف سفر من به این استان می باشد.

افتتاح 3 پروژه بزرگ صنعتی و ملی اقتصاد مقاومتی شامل فاز اول کارخانه فولاد یک میلیون تنی سفید دشت، کارخانه ورق های پوشش دار تاراز و کارخانه چادر مشکی حجاب، بازدید از طرح های صنعتی و تولیدی استان و حضور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از برنامه های سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار