معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از توزیع یک هزار بلیت فیلم «فروشنده» در بین اصحاب فرهنگ و هنر استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، جعفر محمدی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به منظور فراهم ساختن تماشای فیلم سینمایی «فروشنده» اصحاب رسانه تعدادی بلیت در بین اصحاب فرهنگ و هنر توزیع کرده است.

وی با اشاره به اینکه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یک هزار بلیت را برای توزیع بین اصحاب و فرهنگ در نظر گرفته است، افزود: این بلیت‌ها بین انجمن‌‌های فعال فرهنگی و ادبی، انجمن سینمای جوان، انجمن نمایش توزیع شده است.

محمدی در ادامه به کمبود سینما در استان اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف اصحاب رسانه ترغیب و تشویق بخش خصوصی به ساخت سینما است، زیرا واقعاً صنعت سینما سودآور است.

وی با اشاره به اینکه ارشاد نیز از بخش خصوصی در ساخت سینما در چارچوب قانون حمایت خواهد کرد،افزود:اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در تلاش برای ایجاد سینمای هنر و تجربه در فرهنگسرای کوثر است.

محمدی با اشاره به اینکه ساخت این سینما نیز ١٣٠ میلیون تومان پول نیاز دارد، افزود: در مرحله نخست در تلاش برای راه‌اندازی این سینما هستیم و در گام بعدی به شهرستان‌ها رفته و محل‌هایی که در اختیار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است را تجهیز و تبدیل به سینما خواهیم کرد.

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه واقعاً در عصر کنونی صنعت سینما یک صنعت سودآور است، اضافه کرد: امیدواریم با همکاری رسانه‌ها و فعالیت بخش خصوص شاهد افزایش سینما در استان باشیم.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.