گرگان؛

گلستان میزبان جشنواره تئاتر خیابانی با موضوع قرآن

گلستان میزبان جشنواره تئاتر خیابانی با موضوع قرآنی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: این جشنواره در موضوعات ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی، مقابله با جنگ نرم در قالب فعالیتهای فرهنگی و هنری، ثبات و قوام خانواده، فرهنگ ایثار و شهادت و نحوه همزیستی انسان با محیط زندگی برگزار می شود.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت افزود: آثار متقاضیان نباید در هیچ جشنواره رقابتی سراسری شرکت کرده باشد و در هر مرحله که حضور اثر ارسالی در دیگر جشنواره ها برای ستاد محرز شد از حضور آن اثر در جشنواره جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: مهلت ارسال لوح فشرده آثار تا ۱۵آذر است و آثار پذیرفته شده یکم دی ماه اعلام می شود و ۲۲ و ۲۳ دی، جشنواره برگزار خواهد شد.

فضیلت اضافه کرد: به آثار راه یافته در جشنواره حداقل مبلغ چهار میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

وی گفت: به نفر اول چهار میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون ریال در بخش کارگردانی اهدا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: به بهترین بازیگری مرد و زن هم در این جشنواره در سه رتبه اول، دوم و سوم جوایزی اهدا می شود.

فضیلت افزود: در بخش نمایشنامه نویسی به نفر اول ۶میلیون ریال، نفر دوم ۴میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و نفر سوم ۳میلیون ریال تعلق می گیرد.

علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز ارسال کنند.



انتهای پیام/م
برچسب ها: گلستان ، گرگان ، میزبان ، تئاتر ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.