رئیس سازمان تیم های ملی تیراندازی گفت: تا زمان مشخص شدن سرمربی تیم ملی تفنگ اینانلو سرپرستی تیراندازان را برعهده دارد.

ناصر رسولی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مسابقات سلاح های بادی آسیا از 13 آذرماه به میزبانی ایران در سایت مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود تاکنون برای شرکت در این مسابقات 11 کشور اعلام آمادگی کردند.

وی دادمه داد: چند کشور از ما زمان بیشتری برای شرکت در این مسابقات خواستند که طبق قوانین فرصت دارند تا دو سه روز قبل از شروع مسابقات تصمیم نهایی شان را اعلام کنند.

وی افزود: این مسابقات در 12 رشته تیراندازی برگزار می شود هرکشور می تواند با 36 تیرانداز در این رقابت ها شرکت کند.

رئیس سازمان تیم های ملی تیراندازی درباره اینکه در این مسابقات از چند داور داخلی وخارجی استفاده می شود گفت: در مجموع از 14 داور دراین مسابقات استفاده می کنیم که 4داور ایرانی هستند و نماینده فدراسیون تیراندازی آسیا نیز حضور دارد.

وی تصریح کرد: مسابقات سلاح های بادی آسیا در قالب رقابت های بین المللی است که در 4 بخش باید داور داشته باشیم که ما می توانیم در هر بخش از یک داور ایرانی استفاده کنیم.

وی درباره شرایط ملی پوشان در این مسابقات اظهار کرد: اردوی ملی پوشان در دو بخش مردان و زنان در رده ی سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان از هفته گذشته آغاز شد و تیراندازان زیر نظر مربیان تیم های ملی تمرین می کنند.

وی درپایان درباره وضعیت مربی تیم ملی تفنگ خاطر نشان کرد: سکینه خدابنده لو و امیر حسین صولت مربیگری تیم ملی تپانچه را برعهده دارند و تیم ملی تفنگ نیز په سرپرستی اینانلو تمرین می کند .در حال حاضر اینانلو  سرپرستی تیم ملی تفنگ را تا مشخص شدن وضعیت سرمربی برعهده دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار