رئيس پليس پيشگيری نيروی انتظامی گفت: پليس با اخلاق اسلامی به زوار اربعين حسينی ( ع ) خدمت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس رئيس پليس پيشگيري نيروي انتظامي در بازديد از دروازه ورودي زائران اربعين حسيني ( ع ) به استان کرمانشاه گفت: پليس با اخلاق اسلامي به زوار اربعين حسيني ( ع ) خدمت مي کند و با جان و دل در برقراري امنيت هرچه بيشتر و بهتر اين حرکت عظيم قدم بر مي دارد.
 سردار "محمد شرفي" با سفر به استان هاي غربي كشور كه در مسير تردد زوار اربعين حسيني(ع) هستند، از شهرستان کنگاور که دروازه ورود به استان کرمانشاه از مرکز کشور است، بازديد کرد.
وي ضمن بازديد از ايستگاه هايي که در ورودي، خروجي و مرکز شهر کنگاور جهت پذيرايي و اسکان زائران تدارک ديده شده است، از زحمات تمامي کارکنان انتظامي استان قدرداني کرد.
رئيس پليس پيشگيري ناجا در اين بازديد اظهار داشت: خدمت به زائران امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) اجري عظيم دارد که نصيب پرسنل ناجا شده است.
سردار شرفي افزود: پليس با اخلاق اسلامي به زائران اربعين حسيني ( ع ) خدمت مي کند و با جان و دل در برقراري امنيت هرچه بيشتر و بهتر اين حرکت عظيم قدم برمي دارد.
وي، برقراري امنيت همه جانبه را از اولويت هاي پليس برشمرد و تصريح کرد: ايجاد گشت هاي محسوس و غير محسوس و نيز ايستگاه هاي ايست و بازرسي موقت، در راستاي برقراري امنيت بيشتر ضروري است.
رئيس پليس پيشگيري ناجا بيان داشت: افزايش و ظرفيت سازي ، توقفگاه ها در جهت کنترل جمعيت زوار در مواقع ضروري، ايجاد تعميرگاه هاي موقت و سيار جهت امداد رساني به خودروهاي زوار و رعايت استانداردها و الزامات انتظامي و امنيتي، امدادي و بهداشتي حائز اهميت است.
سردار شرفي ادامه داد: فعال سازي و بازگشايي مسير بازگشت ايستگاه بازرسي شهيد " زنگنه " کنگاور جهت تسريع در رفت و آمد خودروها، برقراري تعامل و هماهنگي با ارگان هاي دولتي داراي شرح وظايف در ستاد اربعين و نيز فراهم کردن امکانات رفاهي، در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قرار گيرد.
رئيس پليس پيشگيري ناجا بر ميزباني شايسته زائران کربلاي معلي تأکيد کرد و گفت: نيروي انتظامي همچون سال هاي گذشته حضور مؤثري خواهد داشت تا با ياري خداوند متعال، پياده روي ميليوني اربعين، حماسه عظيم ديگري را خلق کرده و اتحاد مسلمانان را به سراسر دنيا مخابره کند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.