استاندار کرمان از کلنگ زنی پروژه 100 میلیارد تومانی تیتانیوم شهرستان کهنوج با حضور معاون اول رئیس جمهور در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه یک (شهرستان های رودبار، کهنوج، فاریاب، قلعه گنج، منوجان) که در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کهنوج برگزار شد، افزود: قلعه‌گنج طرح ملی است که باید به صورت ویژه به این شهرستان نگاه شود لذا مسئولان برای ایجاد زیرساخت‌ها در این منطقه تلاش نمایند

وی با اشاره به اینکه امروز الگوی قلعهگنج در 31 استان اجرا می‌شود، یادآورشد: امید می رود معادن جدیدی در شهرستان قلعه‌گنج کشف شود تا مزیت‌های اقتصادی برای مردم منطقه ایجاد کند.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه کار اصلی اقتصاد مقاومتی در دست دهیاران و بخشداران است و باید با ارائه آمار و ارقام دقیق از حوزه روستایی، نسبت به برنامه‌ریزی اقدام نمایند، خاطر نشان کرد: مردمی کردن اقتصاد مقاومتی به خوبی در استان کرمان در حال اجراست.
رزم حسینی با تاکید براینکه استان کرمان باید در بخش مردمی کردن اقتصاد مقاومتی متمرکز شود، گفت: در راستای توان‌افزایی روستاییان راه اندازی660 صندوق توسعه خرد روستایی در سراسر استان کرمان در دستور کار قرار دارد که تاکنون بیش از 100 صندوق راه‌اندازی شده است.
وی از فرمانداران درخواست کرد تا خودشان را محدود به تفاهمنامه‌های ستاد مثلث توسعه اقتصادی نکنند بلکه سرمایه‌گذاران جدید را به مناطق خود دعوت نمایند.
استاندار کرمان در ادامه به سفر قریب الوقوع معاون اول رئیس جمهور به استان کرمان اشاره کرد و افزود: پروژه تیتانیوم شهرستان کهنوج با 100 میلیارد تومان سرمایهگذاری با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری در آینده ای نزدیک کلید می‌خورد.
رزم حسینی یادآورشد: در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان کرمان، تسهیلات ویژه برای جنوب استان کرمان دریافت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.