اردبیل؛

افزایش 15 درصدی ارائه آموزشهای مهارتی در اردبیل

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: ارائه آموزشهای مهارتی در استان اردبیل نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمد پورقلی در جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل اظهار داشت: بررسی برنامه‌های عملکرد اجرایی آموزشی مراکز، بحث و بررسی پیرامون مدیریت هزینه، اصلاح تعهدات آموزشی و هماهنگی اجرایی از محورهای اصلی برنامه‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل است.

وی افزود: تعهدات آموزشی در نیمه دوم امسال در همه بخشها و حوزه‌های مختلف٬ اهمیت ویژه‌ای در نظارت و بازدید میدانی برای افزایش کیفیت در روند اجرای برنامه‌های آموزشی دارد و خوشبختانه این روند در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بسیار رضایت‌بخش و قابل قبول بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: آموزشهای مهارتی در سطح استان اردبیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام داده تا بتواند در دو بخش دولتی و غیردولتی نیروهای کار ماهر را با هدف ارتقای مهارت تربیت کند.

پورقلی تصریح کرد: اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در نیمه نخست امسال 2 میلیون و 451 هزار و 974 نفرساعت آموزش مهارتی را با هدف ارتقای مهارت نیروها داشته که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 15 درصدی روبرو بوده و امیدواریم بتوانیم در سالهای آینده زمینه آموزش را برای تمامی علاقمندان در سطح استان اردبیل به وجود آوریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.