کتاب3جلدی«روایت براده‌ها» با موضوع اربعین به بازار نشر قم رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛روایت براده‌ها کتابی با موضوع اربعین در یک مجموعه ۳ جلدی به چاپ رسیده است. این ۳  جلد کتاب که هر کدام از زاویه و منظر خاصی به واقعه بزرگ اربعین حسینی(ع) پرداخته است، مشتمل بر دفتر اول با عنوان «او یافت مرا»، دفتر دوم با عنوان «سیّد من حسینی» و دفتر سوم با عنوان «این است، آن نیست» شده است.
 «او یافت مرا» نخستین دفتر مجموعه روایت براده‌هاست که با بیانی همراه با مزاح و طنز، حال و هوای زائران و مسافرهای مسیر پیاده‌روی اربعین را به زیبایی هرچه تمام به تصویر کشیده است.

دومین دفتر روایت براده‌ها، «سیّد من حسینی» است. در این کتاب، روایتی جذاب و خواندنی از فتح «من» در پیاده‌روی اربعین به قلم نویسنده توانمند قمی، «تقی شجاعی» به تصویر کشیده شده است.
سومین دفتر مجموعه ۳ جلدی روایت براده‌ها نیز شامل مجموعه وقایع و داستان‌هایی است که در سال‌های اخیر پیرامون اربعین حسینی(ع) اتفاق افتاده است.

 این وقایع و اتفاق‌ها، که حاصل سفر شخصی نویسندگان و مصاحبه آن‌ها با زائران مراسم پیاده‌روی است، با قلمی هنرمندانه و پردازشی تحسین برانگیز، به رشته تحریر در آمده است. مجموعه «روایت براده‌ها» به همت مؤسسه اسلامی سالکان تمدن‌ساز (مواسات) و از سوی انتشارات شهید کاظمی وارد بازار چاپ شده است و می‌تواند توشه خوبی برای زائران اربعین باشد. قیمت این مجموعه کتاب ۳ جلدی ۲۵هزار تومان است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار