وزیر ورزش و جوانان گفت: این حمایت ها و رای اعتمادی که مجلس به بنده محول کرد یک مقداری کار من را سخت تر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد انتخاب شدنش به عنوان وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: تلاش کردند بخش های مهمی از کار را ساماندهی انجام دهند. ما امیدوار هستیم که ایشالا با سیاست های دولت تدبیر و امید را در هر دو بخش جوانان و ورزش با قدرت بیشتری ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: انشالا تا دقایقی دیگر با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در هتل المپیک مراسم تودیع و معارفه من و گودرزی انجام خواهد شد،البته شخصا از اول هفته پس از انتخاب شدنم به عنوان وزیر ورزش و جوانان کارم را آغاز کرده ام و در یک سری از برنامه ها تغییر  و تحولاتی به وجود آوردیم امیدوارم در مدت باقی مانده بتوانیم در جهت ساماندهی کارهای مثبتی انجام دهیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان در مورد اینکه در این مدت فضای ورزش کشور را چگونه دیده است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه اصحاب رسانه، پیشکسوتان، مربیان و روسای فدراسیون ها تعامل خوبی با من داشتند و حمایت های خوبی را از من به عمل آورده اند. جا دارد از آنها تقدیر و تشکر نمایم زیرا این حمایت ها و رای اعتمادی که مجلس به بنده محول کرد مقداری کار من را سخت تر خواهد کرد، امیدوارم که بتوانیم در جهت امور نرم افزار و سخت افزاری، ساماندهی و تشکیلات و رسیدگی به مسائل مالی ومعنوی به مرور قدم های خیلی خوبی را انجام دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار