فرماندار شهرستان قلعه گنج گفت: شاخص های امنیتی این شهرستان 74 درصد رشد مثبت داشته که نشان از اجرای طرح ها و ایده های اقتصادی معجزه گر استاندار کرمان در این شهرستان است.

رشد  74 درصدی شاخص های امنیتی در شهرستان قلعه گنجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وحدت عیدی با اشاره به اینکه شهرستان قلعه گنج امروز به عنوان شهرستان نمونه اقتصاد مقاومتی در کشور مطرح است، افزود: اجرای ایده مثلث توسعه اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه گنج همزمان با یکدیگر پیش رفته است.

وی با بیان اینکه در شهرستان قلعه گنج 41 پروژه اقتصاد مقاومتی تعریف شده است، خاطرنشان کرد: کارخانه رب گوجه، تولید آبمیوه، مجتمع بز شیری، گنج های پنهان این شهرستان بودند که پس از شناسایی به بهره برداری رسیده اند.

عیدی با اشاره به اینکه در شهرستان قلعه گنج در کنار توسعه اقتصادی به حوزه هایی همچون فرهنگی، آموزشی و ورزشی توجه شده است، خاطرنشان کرد: طرح توان افزایی شهرستان قلعه گنج به خوبی در شهرستان انجام پذیرفته است به گونه ای که تاکنون بیش از یک هزار و 605 میلیارد تومان فقره وام به متقاضیان اعطا شده است.

فرماندار شهرستان قلعه گنج با تاکید براینکه زنده کردن میراث فرهنگی این شهرستان بسیار مهم است، گفت: امید می رود احداث موزه باستان شناسی و موزه جازموریان در دستور کار قرار گیرد.

عیدی یادآورشد: با توجه به اینکه شهرستان قلعه گنج در حال توسعه است، امید می رود تدابیر لازم برای تکمیل زیر ساخت های این شهرستان از قبیل آب، برق، گاز و آی.سی.تی اندیشیده شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۵
انشاالله به یاری حق که قلعه گنج بشه شهرستان نمونه در درخت کاری وبیابان زدایی
آخرین اخبار