ساری؛

اعزام آمبولانس برای زائران در مرز مهران

برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران آمبولانس اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر فرهاد مصدری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اورژانس مازندران گفت: برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران آمبولانس اعزام می شود.

وی افزود: به مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی ،فوریتهای پزشکی مازندران به منظور همکاری در پوشش امدادی سوگواران حسینی در مرز مهران تعداد 5 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی فرماندهی و15 نفر تکنسینهای فوریتهای پزشکی به همراه سرپرست تیم را به استان ایلام اعزام و و مرز مهران مستقر می کند.

وی گفت: همچنین بیمارستان صحرایی 50 تختخوابی شهدای دانشگاه علوم پزشکی مازندران که شامل بخشهای بستری زنان و مردان،اتاق عمل،بخشهای icu,ccu نیز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در منطقه جهت خدمات رسانی درمانی و بستری بیماران برپا شده است.

دکتر مصدری توصیه کرد بیماران با سوابق بیماریهای خاص ،دیالیزی و شیمی درمانی و زنان باردار پرخطر که در شرایط مساعدی نیستند از این سفر پرهیز کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اورژانس مازندران افزود: رعایت اصول بهداشتی در مصرف مواد غذایی سرد شده و کنسروی باید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار