خانواده‌های شهدای مدافع حرم با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اقشار مختلف مردم شهید پرور و جمعی از مسئولان در شهرستان ری تجلیل شدند.

خانواده های معظم شهدای مدافع حرم استان تهران تجلیل شدند به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، خانواده‌های شهدای مدافع حرم با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اقشار مختلف مردم شهید پرور و جمعی از مسئولان چهارشنبه شب در شهرستان ری تجلیل شدند.

در این مراسم باشکوه جمعی از خانواده های ایرانی و افغانستانی که فرزندان و همسران آنها برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه به شهادت رسیده اند با اهدای لوح یادبود تجلیل شدند.

همچنین در این مراسم حاضران با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده عملیات والفجر هشت جنگ تحمیلی شهید ' پرویز قرایی' وداع کردند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در این مراسم گفت: شهدای مدافع حرم با درک و شناخت درست از اسلام ناب محمدی انحراف از مسیر پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) را در دنیای امروز درک کرده و بر خود تکلیف دانستند با جانفشانی از حریم اسلام و اهل بیت(ع) دفاع کنند. 

سردارعلی نصیری با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم این مسیر را با دل و اعتقاد قلبی انتخاب کرده اند افزود: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم و اصول اصلی اسلام از هر راهی برای وارد شدن به جنگ برضد دشمنان استفاده کردند.

وی با بیان اینکه یکی از آرمان های امام خمینی(ره) فراگیر کردن انقلاب و زنده کردن ارزش های اسلام ناب در کشورهای اسلامی بود خاطر نشان کرد: امروز بعد از گذشت 38 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد دفاع رزمندگان ایرانی، لبنانی، یمنی و افغانی در کنار هم از ارزش های اسلامی و انقلابی و مبارزه بر ضد دشمنان تکفیری، صهیونیستی و سعودی هستیم.

نصیری اتحاد بین مردم ایران و ملت های مسلمانی را از اهداف اصلی انقلاب اسلامی و امام راحل در جهت اعتلای دین برشمرد و ادامه داد: امروز دشمنان برای آسیب رساندن به این تفکر که مغایر با اهداف پلید آنها است گروه های تکفیری را مسلح کرده و به جان مردم بی گناه منطقه خاورمیانه انداخته اند.

وی با اشاره با اینکه گروه های تکفیری با پرچم اسلام به بهانه های واهی مردم را می کشند و آثار اسلامی را نابود می کنند، اضافه کرد: این گروه ها اهداف شوم اسرائیل و آمریکا را در منطقه پیاده کرده و به دنبال نابودی اسلام حقیقی هستند.

به نوشته ایرنا، نصیری عنوان داشت: خانواده های شهدای مدافع حرم با نثار شهدای خود به انقلاب و اسلام ثابت کرده اند مسیر درخشان اعتلای دین خداوند را پیدا کرده و ادامه می دهند تا پرچم حکومت را به صاحب اصلی آن یعنی مهدی موعود(عج) برسانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار