فیلم سینمایی خاطرات پاییزی به کارگردانی علی فخرموسوی توانست جایزه اول جشنواره به اسم «ارکیده طلایی» یا «کینو خویلیا» را به دست آورد.

«خاطرات پاییزی» صاحب ارکیده طلایی شد
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی پروژه؛ فیلم سینمایی خاطرات پاییزی به کارگردانی علی فخرموسوی و تهیه کنندگی مشترک سیدامیر سیدزاده از ایران و ویکتور ویلهلم با بازی نازنین احمدی شاهپورآبادی که در جشنواره فیلم ternopil شركت داشت، توانست جایزه اول جشنواره به اسم «ارکیده طلایی» یا «کینو خویلیا» را به دست آورد.

این جایزه که اسم آن برگرفته از ارکیده خاصی است که محل رویش این گل در جنگلهای شهر ternopil قرار دارد و نماد شهر است، از طرف هیأت انتخاب جشنواره و با رأی مردم به فیلم «خاطرات پاییزی» اهدا شد. در این جشنواره دو جایزه نقره ای و برنزی هم به دو فیلم دیگر تعلق گرفت.

لازم به ذکر است به خواست برگزارکنندگان جشنواره و به خاطر استقبال مردم، یک سانس فوق العاده دوم برای فیلم «خاطرات پاییزی» در نظر گرفته شد. این درحالی است که دو اکران تقریبا برای هیچ فیلمی در این جشنواره معمول نبوده و تمام فیلم ها طبق برنامه تنها یک اکران داشته اند.



انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار