شیراز؛

پرده برداری از سرقت های سریالی منزل

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری اعضای باند سرقت منزل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: به دنبال چند فقره سرقت سریالی منزل در محدوده شمال غرب شهرستان شیراز، شناسائی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فارس قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای این باند سارق منزل، كه همگی اهل و ساكن یكی از استان های واقع در غرب كشور بودند، شناسایی و عملیات دستگیری آنها كلید خورد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار كرد: با تلاش و پیگیری ماموران ابتدا یكی از اعضای این باند به نام "ی- م"  كه به قصد سرقت از شهرستان خرم آباد به سمت شهرستان های یاسوج و شیراز در حال حرکت بود در حدفاصل شهرستان یاسوج به استان فارس شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ حیدری افزود: در ادامه سه نفر دیگر از اعضای این باند سرقت منزل نیز به نام های "ی – ک"، "ف – ط" و "س – الف" دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو پارس متعلق به آنان نیز توقیف شد.
وی گفت: در تحقیقات انجام شده از اعضای این باند سارق، ۲۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شیراز كشف، صحنه های سرقت بازسازی و تا کنون ۱۲ نفر از مالباختگان شناسائی شده اند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس خاطر نشان كرد: تحقیقات پلیس برای كشف سرقت های احتمالی دیگر و دستگیری دیگر همدست سارقان كه متواری می باشد ادامه دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار