این کرسی‌‌های آزاد اندیشی با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره گفتمان‌سازی درمیان قشر فرهیخته استان سمنان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان گفت: این کرسی‌‌های آزاد اندیشی با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره گفتمان‌سازی درمیان قشر فرهیخته استان سمنان اجرایی می‌شود.
محمدرضا عامریان با اشاره به اینکه اجرای این کرسی‌های آزاداندیشی از سوی خود دانش آموزان انجام می‌شود افزود: در همه مدارس استان سمنان و از سطح کلاس‌های درس اجرای این کرسی‌های آزاداندیشی هدف‌گذاری شده و محور گفتمان‌ها نیز پرسش مهر رئیس جمهور است.
رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با اشاره به اینکه امروز منویات مورد نظر مقام معظم رهبری درباره کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها محقق نمی‌شود تصریح کرد: این مهم به این دلیل است که دانش آموزان مدارس آزاد اندیشیدن و بیان آزادانه را یاد نمی‌گیرند.
عامریان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی برای اعضای سازمان دانش‌آموزی استان سمنان تدارک دیده شده است، گفت: سازمان دانش‌آموزی در مجموع به دنبال تربیت سیاسی، دینی و اجتماعی دانش‌آموزان است.
وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در سازمان دانش‌آموزی یاد می‌گیرند که مسئولیت پذیر بوده و فرایندهای اجتماعی را به خوبی مدیریت و عملی کنند.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان افزود: این برنامه‌ها با محوریت اردوهای دانش آموزی و همایش‌های ویژه دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.