رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : به زودی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در جهاد کشاورزی استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اسمعیل کریم زاده در جلسه هماهنگی در خصوص راه اندازی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بر لزوم تسریع در راه اندازی این سامانه در سازمان تاکید و اظهارکرد: با توجه به ضرورت آشنایی بیشتر با درگاه های سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نیاز است دوره آموزشی و توجیهی جهت آشنایی با بخش های مختلف سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از جمله مناقصات، مزایده و خرید و نحوه بارگذاری اطلاعات به طور مشروح برای کاربران برگزار و تببین گردد.

کریم زاده افزود: در این راستا ضرورت دارد تا هفته آینده جهت تسریع در انجام امورات اداری این سامانه در سازمان راه اندازی شود.

مسیحا مدنی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت: شفاف سازی معاملات دولتی، ‌پیروی از سیاست ‌های یکسان و مشترک در معاملات و نیز فراهم سازی امکان تهیه گزارشات مدیریتی و نظارتی برای ارگان‌های مختلف و دولت از جمله ویژگی‌های راه‌اندازی سامانه ستاد است.

مدنی ادامه داد: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت که به اختصار ستاد نامیده می‌شود سیستمی به منظور انجام معاملات دستگاه‌های اجرایی در بستر وب است که دستگاه‌های اجرایی را قادر می‌سازد کلیه مراحل معامللات (از ثبت درخواست تا تبادل وجه) را به صورت غیر متمرکز و از طریق سیستم یکپارچه انجام دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.