در عملیات مشترک پلیس استان های سمنان و فارس 370 کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : در پی تلاش شبانه روزی و کار گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، اعضای یک باند قاچاق موادمخدر شناسایی شدند.
سردار روح الامین قاسمی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد 2 تن از قاچاقچیان محموله سنگین مواد مخدر را از سیستان و بلوچستان بارگیری کرده که در مسیر استان فارس با هماهنگی های لازم قضائی و انتظامی پلیس فارس قاچاقچیان متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به عملیات مشترک و غافلگیرانه پلیس گفت: در این عملیات که در شیراز انجام شد، ماموران انتظامی 2 قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و خودروی تریلی آن ها را توقیف کردند.

وی به انتقال تانکر حامل روغن صنعتی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شیراز و برررسی دقیق آن اشاره و تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 370 کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

به گفته این مسئول انتظامی استان سمنان مقصد و محل توزیع این محموله سنگین موادمخدر شهر شیراز بود که در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی هماهنگ پلیس استان های سمنان و فارس توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بر عزم راسخ پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ تاکید کرد و گفت: بدون تردید مبارزه اثرگذار با قاچاقچیان و ریشه کنی معضل اعتیاد در جامعه، همراهی مردم ، رسانه ها و سایر نهاد ها را می طلبد.

انتهای پیام/ ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.