مربی تیم خونه به خونه بابل درباره اتفاقات جنجالی دیدار با اکسین البرز نکاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و اکسین البرز از رقابت های دسته یک با جنجال های زیادی پیگیری شد و در حالی که تیم خونه به خونه از حریف خود عقب بود،‌ داور مسابقه این دیدار را نیمه تمام اعلام کرد. مهرداد میناوند،‌مربی تیم بابلی،‌دقایقی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام،‌به بیان برخی از این اتفاقات پرداخت.
وی در ذیل پست اینستاگرام خود نوشت:

 سلام

متاسفانه بعد از اتمام آخرین مسابقه تیم خونه به خونه در لیگ آزادگان جنجال های رسانه ای زیادی بر علیه بنده و مردم شریف مازندران به راه افتاده است که لازم می دانم در جهت شفاف سازی توضیحاتی را ارائه نمایم:
در بازی برابر تیم اکسین البرز بعد از اعلام پنالتی برای حریف، بنده نسبت به این تصمیم اعتراض کردم که با نظر داور مسابقه از زمین اخراج شدم‌ و طبق اصول حرفه ای این رای را پذیرفتم و بی هیچ مشکلی به رختکن رفتم, اما عده ای با استفاده از تریبون رسانه با بزرگنمایی اعلام کردند که بنده درگیری فیزیکی داشته و بی اخلاقی کرده ام!!! واقعا نمی دانم این اخبار کذب از کجا نشأت می گیرد اما باید بگویم این وصله ها به من نمی چسبد، چرا که به خوبی اصول حرفه ای را می دانم و هیچ وقت ارزش ها را زیر پا نمی گذارم. از طرفی یکی از افراد منتسب به تیم اکسین البرز در اوج وقاحت مردم شریف و محجوب بابل را با تعبیری زشت توصیف کرده است و در مصاحبه خویش صحبت های بی شرمانه ای را بیان کرده است, باید خدمت ایشان عرض کنم مردم بابل نجیب ترین و متشخص ترین افراد هستند و هیچ وقت نباید با رفتار عده ای محدود و تماشاگر نما این قوم را قضاوت کنید. واقعا متاسفم.
اما مسئله مهمی که همچنان از طرف مسئولین فوتبال نادیده گرفته می شود،نا پاکی و دست های پشت پرده در لیگ آزادگان است که واقعا امان ما را بریده است، فکر می کنم وقتش رسیده که کمیته انضباطی به این قضیه ورود کند تا بیش از این فوتبال ما آلوده نشود.من مطمئن هستم به زودی و با کمک برنامه رسانه های محترم، دست این افراد رو خواهد شد و مردم آنهارا خواهند شناخت.
تمام این اتفاقات ما را نسبت به هدفمان مصمم تر می کند و با قدرت از همیشه در راستای لیگ برتری شدن تیم خونه به خونه و در نتیجه شادی مردم عزیز بابل و مازندران قدم بر می داریم.
به امید روزی که شاهد فوتبال پاک در تمامی رده ها باشیم

 




میناوند: دست های پشت پرده امانمان را بریده است+عکس


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار