رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: اختتامیه دومین دوره ایده‌پروری و ارایه طرح‌های نوآورانه درون سازمانی با عنوان"جایزه سلمان فارسی" برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی قاسم پور در اختتامیه دومین دوره ایده‌پروری با عنوان "جایزه سلمان فارسی" که در فرهنگسرای کودک و آینده برگزار شد، افزود: در دومین دوره ایده‌پروری و ارایه طرح‌های نوآورانه درون سازمانی "جایزه سلمان فارسی" 20 طرح نوآورانه از 100 طرح به مرحله نهایی راه یافتند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره های ایده پردازی ، گفت: آشنایی و ترغیب جوانان و کارکنان شهر نسبت به انجام نوآوری‌های شهری، آشنایی با نحوه‌ی برخورد نوآوران با مسایل شهری و راهنمایی نوآوران در خصوص فرآیند حل مسایل به شیوه‌ای نوآورانه از اهداف دوره های ایده پروری است.

مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد افزود: دوره فوق با اولویت حل مسایل سازمانی و با تاکید بیشتر بر آر. اف پی‌های دریافتی از سازمان‌های مختلف برگزار شده است و با توجه به پیشتاز بودن شهرداری مشهد در حمایت و بهره‌برداری از طرح‌های خلاقانه و نوآورانه و همچنین وجود کارکنان جوان خلاق، نوآور و توانمند می‌تواند در این دوره سازمان فعالی باشد.

قاسم پورگفت: تیم‌ها در کارگاه آموزش بوم نوآوری سازمانی شرکت می کنند وهمچنین در اردوی دو روزه این 20 تیم پذیرفته شده در دور میزها مستقر شده و با کمک منتورها ایده خود را تکمیل می‌نمایند

وی با بیان اینکه ارایه طرح‌های نوآورانه شهری ایده‌پردازان، توسط مدیران شهری نیز داوری می شود، گفت: در پایان نیز به شرکت‌کنندگان گواهی حضور و به سه تیم برتر به ترتیب 30، 20 و 10 میلیون ریال اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.