گیلان 20 آبان میزبان برگزاری همایش مجمع روحانیان سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

رئیس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت از برگزاری همایش مجمع روحانیان سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان و غرب مازندران خبر داد.
حجت‌الاسلام محمد باقری در مسجد ولی‌عصر (عج) این شهر بصیرت‌افزایی و روشنگری توطئه دشمنان را یکی از مهم‌ترین وظایف روحانی انقلابی دانست.
وی سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش را یک نهاد مقدس خواند و افزود: این سازمان پس از پیروزی انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد و مأموریت اصلی آن ارتقای بعد معنوی و مکتبی کارکنان ولایت‌مدار و با بصیرت ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.
رئیس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا روحانیان را از پیشگامان جبهه فرهنگی مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و گفت : روحانیون نقش بسیار مهمی در بصیرت‌افزایی و روشنگری توطئه دشمنان به‌عهده دارند.
وی افزود : استکبار جهانی امروز با تمام قوا در حال ضربه زدن به هویت اسلامی و انقلابی کشور اسلامی ماست و از هر فرصتی برای رسیدن به منافع نامشروع خود بهره می‌برد.
حجت‌الاسلام محمد باقری ایستادگی و مقاومت را یکی از ضروری‌ترین وظایف ملت قهرمان ایران عنوان کرد و گفت : لازمه این مقاومت داشتن بصیرت است که روحانیون انقلابی و ولایتمدار سردمداران روشنگری و مقاومت هستند.
رئیس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) از برگزاری همایش یک‌روزه مجمع روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان و غرب مازندران خبر داد و افزود : این همایش در روز 20 آبان ماه جاری به میزبانی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این همایش را بررسی راهکارهای مناسب و متنوع برای مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن و ترویج منویات فرماندهی معظم کل قوا در یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست.
به گفته باقری سخنران ویژه این همایش حجت‌الاسلام مظفری رئیس امور روحانیان سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش است.


انتهای پیام/م

برچسب ها: گیلان ، رشت ، همایش ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.