4 طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار 119 میلیارد تومان در ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی شهرستان رفسنجان به تصویب رسید.

119میلیارد تومان طرح اقتصاد مقاومتی دررفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی شهرستان رفسنجان که صبح امروز برگزار شد چندین طرح اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب این ستاد رسید.

طرح احداث چاپخانه صنعتی متعلق به  محمد رضا موحدی نسب یکی از این طرح ها بود که 6 و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و 2 و نیم میلیارد آن آورده سرمایه گذار و اشتغال اولیه آن 20 نفر است.

ویژگی این چاپخانه چاپ افست 5رنگ با دستگاه های بروز است که به گفته موحدی نسب در صورت راه اندازی اولین چاپخانه استان با این دستگاه ها است.

تولید فرو سیلیسیوم توسط شرکت پارس آلیاژ کویر به مدیریت ملاحسینی دیگر طرح مطرح شده در ستاد بود که با اعتبار 25میلیارد تومان برای 50 نفر در سه شیفت کاری اشتغال زایی دارد.

احداث دو نیروگاه خورشیدی 5 مگاواتی با اشتغال زایی 10 نفر و اعتبار 24 میلیارد تومان و احیای بافت تاریخی شهر و ساخت مجموعه تجاری، فرهنگی و مذهبی در محل میدان انقلاب شهر رفسنجان با مساحت عرصه 7 هزار و 500 متر مربع در سه طبقه با اعتبار 63 ونیم میلیارد تومان با مشارکت مردم و سرمایه گذار از جمله طرح ها بود که به تصویب ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی شهرستان رفسنجان رسیدند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار