تاکنون ۵۰۰۰ زائر خارجی از مرز شلمچه به عراق رفته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار تبعه خارجی از مرز شلمچه عبور کرده اند که از هفته آینده بر تعدادشان افزوده خواهد شد.

سردار محمد رضا اسحاقی افزود: براساس تمهیدات اندیشیده شده به طور عملی زمان ماندگاری زائران در صف خروج از مرزهای خوزستان در کمتر از پنج ثانیه انجام می شود.

وی گفت: ازآنجایی که مرز شلمچه مانیفست هست به همین دلیل توصیه می کنیم تا زائران در جهت عبور به شکل خطی و به ترتیب اسامی نوشته شده در مانیفست در صف بایستند تا معطلی ایجاد نشود.

سردار اسحاقی با تاکید بر رعایت این موضوع به جهت جلوگیری از ایستایی در صف خروج، افزود: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار نفر از مرزهای استان خوزستان به عراق سفر کرده اند.

وی تصریح کرد: روز گذشته ۴۴ هزار زائر از مرز شلمچه و ۲۸ هزار زائر نیز از مرز چذابه عبور کردند.فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در زمان حاضر با ازدحام زائران در مرزها مواجهیم و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود که پس از طی مراحل قانونی به قصد کربلا عبور می کنند.

سردار اسحاقی گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار تبعه خارجی از مرز شلمچه عبور کرده اند که از هفته آینده بر تعدادشان افزوده خواهد شد.

و ی افزود: پیش بینی ما آن است که بیش از ۲۰۰ هزار تبعه خارجی برای سفر به کربلا به مرزهای ما مراجعه کنند و خوشبختانه آمادگی لازم برای استقبال و تسهیل عبور آسان آنان وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.